Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 13. října 2010

• SM zakazuje v Koreji prodávat album JYJ - 'The Beggining'


tak to už fakt nemůžou myslet vážně
nemyslela jsem si, že můžu SM nenávidět ještě víc
ale tohle? to se jako snaží získat cenu za největšího ubožáka roku? 
a nebo za nejvíc nelidskou společnost světa?
na tohle už fakt nemám
hnusí se mi i napsat jejich název
_______________________

Jaejoong, Yoochun a Junsu, trio z DBSK, kteří vytvořili novou skupinu JYJ budou muset zastavit jeich propagaci . SM Entertainment udělali dočasný zákaz prodeje nového alba JYJ 'The Beggining'. 

13. (října) úředník z SM prohlásil, "SM podali k soudu dočasný zákaz celosvětově vydávaného alba JYJ 'The Beggining', které čeká na vydání." Pokračoval, "Důvod je současný porblém mezi SM a JYJ a konflikt z něj vyplývající ještě nebyl vyřešen. Rozhodnutí soudu bude mít obrovský dopad na propagaci JYJ."

________________________
ve zbytku článku už pak není nic nového

tak teda nevím, to podplácí už i soudy nebo co?
mě je z nich fakt zle
jak můžou takhle zacházet s někým, kdo jim vydělal snad nejvíc peněz v jejich historii?
to fakt nepochopím
chtěla bych toho idiota co tohle všechno svinstvo vede potkat
nikdy bych nikomu neublížila, natož abych ho zabila
ale kvůli tomuhle bastardovi bych šla klidně do vězení, to už by mi bylo jedno

je mi líto všech umělců v SM, protože je víc než dost možný, že za pár let je bude čekat něco dost podobnýho

a vůbec, nechápu jak se do něčeho takovýho můžou plést?
vždyť už jim (jak je u SM normální) nepatří, tak ať je nechají v klidu žít?
fakt se o ty tři začínám bát
furt hubnou, mají velký tmavý kruhy pod očima (a to je to ještě pod makeupem..)
a vůbec je na nich vidět, jak jsou zničený už
to je vážně chtějí dostat až na konec?
fakt bych do tý jejich 'úžasný' společnosti nejradši hodila bombu

a ještě takový vzkaz pro ty, kteří ještě nepochopili o co v SM jde
otevřete oči a všimněte si co jsou zač
i když třeba nemilujete DBSK (protože mám pocit, že DBSK dneska polovina Čechů co poslouchají K-pop zrovna dvakrát nemusí a v horším případě je ani neznají) tak si uvědomte, že tohle by se klidně mohlo stát i vašim oblíbencům  a neuctívejte SM, protože to je špatná cesta

1 komentář:

  1. Tak se dívám na články, koukám na videa o mé oblíbené skupině (máš to tu vážně hezký:-D), ale tohle... tohle mě totálně.... ti zp*** SM! Nechápu, jak si dovolují zakázat prodávání alba týhle úúúžasný skupiny?!
    ráda bych spolupracovala na té bombě:-)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.