Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 18. července 2010

• Sunao ni Narenakute - ep. 11 [CZ titulky]

uf, KONEČNĚ!!
už to byl skoro měsíc
na livejournal ještě ty titulky ani nedali
takže kdyby mi jatek nenapsala, že to mají na d-addicts, tak bych to asi ani nevěděla

nevím, co se snažili dokázat tím, že nás nechali tak dlouho čekat..
jestli neměli čas (tomu moc nevěřím) a nebo jestli si mysleli, že budeme víc natěšený..
já jsem spíš ztratila chuť se na to dívat
teda 'ztratla chuť' ne, ale nebyla jsem z toho tak hotová 
a ten překlad mě taky bavil o hodně míň
takže doufám, že už nikdy takový časový prodlevy mít nebudou

jinak asi můj rekord, titulky k Sunao ni Narenakute za 2 hodiny hotový 
akorát jsem to sem zapomněla hned dát.. demence, ne? =[}


odkaz na titulky         mediafire                [načasováno překladatelskou skupinou GOE;SS nebo druhý odkaz GOE;SS]
odkaz na RAW [v HD 720p] -         torrent           megaupload           [oboje od překladatelské skupiny GOE;SS]

! soubor je chráněn heslem, jestli ho chcete, napište do komentářů e-mail a já vám ho pošlu !


__________________________
tak Sunao ni Narenakute jsem dotáhla konečně zdárně do konce
jsem tak nějak ráda, že to mám z krku
ale nevím, jestli budu mít i tak nějak volno..
unni neumí anglicky, a tak kvůli ní překládám další dorama
sice to je přeložený, ale je to takovým podivným česko-slovenským překladem
a protože nám oběma dělá slovenština tak trochu problémy, tak jsem se do toho pustila
(jako kdybych toho neměla i tak nad hlavu =[})

25 komentářů:

  1. Jupííí ♥ Prosím o titulky :) A děkuji moc za překlad celé série, Sunao se mi moc líbilo :)
    jointtek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. prosím o heslo...
    a děkuju!
    D.

    OdpovědětVymazat
  3. daniela.skalicka@seznam.cz
    ...to ta moje nedočkavost, promiň ...

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím o zaslání titulků, děkuji.
    Gabula1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prosím o zaslání titulků :)) předem moc děkuji..
    AdelaNovotna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Katka-Ahoj prosim posles mi heslo dakujem ti.
    jatek@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím o heslo a díky moc.Edita
    editano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. prosím o heslo ^^
    tiamo.candy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Meru já úplně zapomněla, že tu titulky nebyli. Prosím tedy o heslo Hotaru1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych také poprosit o heslo. Děkuji za to, že jsi to dokončila :-* skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, prosím o heslo. Dekuji
    AdelaNovotna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz diky

    OdpovědětVymazat
  13. hoj^^ moc prosím o heslo a moc dekuju za titulky!^^ kourilova07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, předem moc díky za titulky, náhodou sem je zrovna objevila a sem z toho naprostou radostí bez sebe :D proto také prosím o zaslání hesla, pokud by to bylo možné kompletně všechny, ať tě nemusím otravovat po dílu :D Díky, díky.
    cirir@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj moc prosím o heslo! rexonamartin@seznam.cz díky moc :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Prosím si o hesla. Tedy, jestli jsou kekaždému dílu jiná... Podívám se a napíšu, jak se mi líbilo. E-mail: ChiakiHidokawa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,velmi pekne dakujem za titulky a mohla by som poprosit o hesla od 7 po 11 cast vopred dakujem.:)
    denisa.stefaniciakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. aj som sa sekla je to denisastefaniciakova@gmail.com sorry

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj dik ze preklad prosim o heslo
    moc setu nevyznam jak tu najdu dorama na kterych delas bo uz sou complet xD
    Dik

    koza325@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, prosím o zaslání hesel na Dora.mara@seznam.cz. Děkuji předem.
    PS: plánuješ překlad nějakého dalšího dorama?

    OdpovědětVymazat
  21. Moc děkuju za hesla, super žes to přeložila, máš můj obdiv:-)
    Extasy

    OdpovědětVymazat
  22. Prosim o heslo na pelant@email.cz

    Diky

    OdpovědětVymazat
  23. Prosim o zaslani titulku do meho meilu kolibricek4@email.cz
    dekuji moc za preklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Prosím o zaslanie hesla k častiam 8.-11. na matuska88@gmail.com.
    Veľmi pekne Ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  25. Prosím o zaslání hesel od 7. do 11. dílu. Celkově všech dílů, které jsou chráněny heslem. Prosím. knedlabedlajedla@seznam.cz
    Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.