Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 5. října 2010

• 2NE1 - Go away [CZ titulky]

hned jak jsem ten klip poprvé viděla, tak jsem věděla, že to někdy přeložím
ale neměla jsem páru kdy vůbec
a nakonec mě pak o to tady někdo požádal, tak jse to udělala jako první věc po JYJ

jak už jsem jednou řekla, CL je skvělá herečka, má spoustu charisma a jen tak člověka neznudí
a zbytek to jen podtrhuje, a tak dál, znáte to
v tuhle pozdní dobu nemám chuť myslet, tak si to budete muset domyslet trochu vy asi =[}

říkám vám, že ten chlap by si zasloužil být v tom vybuchnutým autě
protože mlátit ženskou.. největší debil, magor, idiot.. prostě debil pod Sluncem
ubožák
a kdovíjakej krasavec to zrovna taky není =[}
tak nevím na co si to hraje, trapák =[}
(asi jsem se nechala příliš unést dějem =[})

mediafire              001                 002  
(chráněno heslem, pokud heslo chcete, napiště do komentářů e-mail a já vám ho pošlu)
konečně se to nahrálo, hurá, jdu spát, konečně už taky



! další titulky budou Beast - 숨 (Soom/Breathe) !
zlatíčka ušatý =[} =[}

11 komentářů:

  1. Moc prosím o heslo:) A nemůžu se dočkat Beastu, věděla jsem že to přeložíš...muhahaha:)
    migacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím :))
    Dandulka.23@seznam.cz
    Díky ;)
    Ohh, B2ST se také nemůžu dočkat ^^

    OdpovědětVymazat
  3. ahoja.. můj mail je Saitou@seznam.cz a předem děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych ráda poprosila o heslo
    Praktikantkakk@seznam.cz
    Předem moc děkuju ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz jinak moc dekuju za vsechny predlady a uz se tesim na dalsii:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, prosím heslo nikol2706@gmail.com ,děkiji :))))

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, prosím heslo...kourilova07@seznam.cz
    moc děkuji!^^

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé 2Ne1 milujééém :D Dakujem za preklad a prosíím o heslo koreangirl225@azet.sk :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. prosím o heslo
    hachi707@seznam.cz
    děkuji x)))

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím o heslo :) děkuji moc :) yunax2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.