Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 26. května 2010

• Sunao ni Narenakute ep. 6 [CZ titulky]

tak hotovo
to byl zas dneska titulkový den
vyhlašuju středu titulkovým dnem =[}

je mi Jaejoongieho tak líto
je jasný, že má Haru radši Nakajiho, tak ať aspoň netahá Jaejoongieho za nos
stejně každý ví jak to dopadne =[}

zase se nemůžu dočkat na další díl

odkaz na titulky          mediafire        [načasováno překladatelskou skupinou GOE;SS nebo druhý odkaz GOE;SS]
odkaz na RAW [v HD 720p] -           torrent           megaupload        [oboje od překladatelské skupiny GOE;SS] 

! soubor je chráněn heslem, jestli ho chcete, napište do komentářů e-mail a já vám ho pošlu !


54 komentářů:

  1. Katka - jatek@centrum.sk
    dakujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Katka-este raz ti dakujem,za titulky.

    OdpovědětVymazat
  3. Gabula1@seznam.cz
    Prosím o zaslání hesla k titulkům. Mnohokrát děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za titulky k dorama a spoustu zajímavého čtení ...
    ...můžu prosit heslo?
    daniela.skalicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Edita - editano@seznam.cz
    Díky za titulky

    OdpovědětVymazat
  6. Hotaru1@seznam.cz Moc moc děkuji. Fandím tvé práci.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za titulky můžu poprosit o heslo? skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Proím o heslo a předem děkuji :)
    Nika, jointtek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. prosím o heslo děkuju
    9pitris@centrum.cz
    inak díky moc že překládáš já zatím viděla 1díl ae stahuju si zbytek teda t oco de a je to úpe úža dorama :-) moc díky

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj moc prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz diky moc za titulky

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, taky se přidávám a prosím o heslo. Stala jsem se hotovým závislákem na J Dorama. :-) Já to vezmu šupem a rovnou tě poprosím o hesla ke všem zbylým přeloženým dílům. crazynotor@atlas.cz Já jdu zatím koukat na ty předešlé. Už je mám stažené a nemůžu se dočkat až se do toho pustím :-) Díky crazynotor :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj moc prosím o heslo :) a kdyby to šlo tak ke všem zbylým dílům děkuji moc . iva142@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. hoj^^ moc prosím o heslo a moc dekuju za titulky!^^ kourilova07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky :)
    chci Ti poděkovat za překlad.. moc si toho vážím, že se díky překladatelům jako jsi Ty můžu koukat na něco tak úžasnýho.. :) asi začínám být závislá na doramách.. :) a navíc tam hraje jeden z mých oblíbenců.. :) Tak bych byla moc ráda, kdybys mi poslala heslo k ostatním dílům. Díky moc :)
    sandra.jitrenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj mohol by som poprosit o heslo na titulky spiderman_12@azet.sk dakujem.
    a super titulky dik za preklad

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj prosim moc o heslo rexonamartin@seznam.cz díky moc

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky mocc děkuju za překlad je skvělý ^^ a prosím o heslo:... BOU55@seznam.cz...předem děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj moooooc ďakujem za preklad je to perfektne :) a zároveň ta chcem poprosiť či by si mi mohla poslať heslo na sigi939@centrum.sk vopred ďakujem

    OdpovědětVymazat
  19. Prosím moc o heslo ^^ díky x)
    Hachi707@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, mohl bych poprosit o heslo? Jinak samozřejmě díky za překlad. Vím co to obnášá, protože sem se do toho taky jaksi uvrtal:)
    leibor@post.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj moc prosím o heslo. Moc se na toto dorama těším, hraje tam můj oblíbenec Hero :-) Jinak moc děkuji za to žes to přeložilas :-)
    cindy80@seznam.cz
    díky

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, moc prosím o zaslání hesla. Díky moc:-)
    pokusitelka212@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, moc díky za tvoje titulky :) chtěla bych tě prosím požádat o hesla na titulky, nebo jestli jsou zaheslované jen tyhle k 6. dílu tak jen o tyto, předem moc díky - můj mail : zuzlinkaa.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj,chtela jsem te požádat o zaslání hesla k titulků a jestli by ti nevadilo tak i k těm dalším dílů.Jinak jsem ti moc vděčná za titulky!:)
    Janinka.98@email.cz dopředu děkuju.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, prosím poslala by jsi mi hesla 6-11?

    mail: ZuzanaSobolova@seznam.cz

    děkuju

    OdpovědětVymazat
  26. Prosim moc o zaslani hesla k titulkum:)
    Alik21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Prosím o zaslání hesla na Kirbek@seznam.cz
    Moc se mi líbí váš překlad a děkuji z vaši usilovnou práci.

    OdpovědětVymazat
  28. Ten mail je Kirbek33@seznam.cz děkuji

    OdpovědětVymazat
  29. prosim o heslo pelant@email.cz

    Dekuju.

    OdpovědětVymazat
  30. tak jeste jeste jedou ja xD muzes me prosimte poslat hesla od 6-11 sem si ted az vsim zeto je takhle .
    Promin :-(

    OdpovědětVymazat
  31. Prosím o heslo Ital.T@seznam.cz

    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj prosím o zaslání hesla k tytulku děkuji za překlad email orioncz@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. ahojky, práve som nasla preklad tohto serialiku,veeelmi pekne dakujem za preklad, uz teraz sa teism na serial :) a prosim o zaslanie hesla na matuska88@gmail.com
    este raz dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  34. ahoj, děkuji za překlad, JANARUZI@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, prosím pošleš mi hesla k titulkám 6-11 ^_^ na berusinecka287@seznam.cz ? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  36. Berry - Ahoj, taky bych se přdala k těm davům a ráda bych tě poprosila o heslo :) Berry18 email.cz

    P.S.: Tahle metoda se mi docela líbí, aspoň zjištíš, kolik lidé se na tvé překlady kouká :) Nenásilná a zabírá :)

    OdpovědětVymazat
  37. Prosila by som si heslo tigrica1@centrum.sk. Ďakujem ti za preklad moc ma potešil.

    OdpovědětVymazat
  38. Také bych poprosila o heslo, děkuji. knedlabedlajedla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj :) ďakujem za preklad som rada, že sa na to niekto podujal :) a tiež by som ťa poprosila o heslo :) ... ANELIM_XD@azet.sk ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ďakujem za Tvoju prácu - preklad, vážim si to a teším sa. Prosím Ťa o heslo od tohto dielu po posledný pre stránku mediafire, Môj mail mdmagdal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. děkuji za překlad a chtěla bych tě poprosit o heslo můj email je katy.vesela@seznam.cz předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  42. Poprosil by som heslo na titulky,dakujem mmsuhajda@gmail.com vdaka za tvoju pracu na serial sa velmi tesim .

    OdpovědětVymazat
  43. barborafukalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mohl bych poprosit o heslo? Díky za překlad! vodnanskej@seznam.cz

      Vymazat
  44. Ahoj, prosím poslala bys mi heslo, máš vážně dobrý překlad.
    Even95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, prosím o heslo ke staženi titulků.
    helena.surkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. ahoj, prosim o heslo adriana.vasickova01@seznam.cz dík

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, pěkně prosím o hesla od 6tého dílu. (michaela.zuchova@seznam.cz) Moc děkuju za překlad!!! :)

    OdpovědětVymazat
  48. A prosím můžeš mi napsat heslo i k těch dalším dílům? Moooc děkuji. Dana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň psala jsem ještě jeden komentář ale asi se neodeslal :(
      Tak ještě jednou. Mooc děkuji za titulky a prosím o hesla k dílům 6-11. Dana :)

      Vymazat
    2. ahoj, ráda :) jen mi řekni kam ho mám poslat ;) :D

      Vymazat
  49. Zdravím, děkuji za titulky, fungují bezvadně. Práce překladatele si moc vážím, také jsem nad tím uvažovala a nějak na to nemám. Prosím o zaslání hesla k dílům 6-11 na safarova.r123@gmail.com. Mnoho zdaru v další práci, budu se těšit. Děkuji Radka

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, prosím o zaslanie hesla na (raewolf@post.sk), ďakujem za heslo a aj za preklad. Prajem všetko dobré Martin

    OdpovědětVymazat
  51. Prosím o heslo na titulky. Děkuji za překlad. megab@email.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.