Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 2. června 2010

• Sunao ni narenakute ep. 7 [CZ titulky]

ta Haru by si měla asi ujasnit co vlastně chce
očividně má radši Nakajiho, tak ať aspoň Jaejoonga netrápí
a co to jako má být proboha? chodí s ním a říká mu "Doktor"
trochu na hlavu, ani bych se nedivila, kdyby nevěděla jak se jmenuje =[}
a Nakaji..? ten konec? to se dalo čekat
je mi líto jak to dopadlo s Kiriko


odkaz na titulky            mediafire            [načasováno překladatelskou skupinou GOE;SS nebo druhý odkaz GOE;SS]
odkaz na RAW [v HD 720p] -             torrent            megaupload          [oboje od překladatelské skupiny GOE;SS]

! soubor je chráněn heslem, jestli ho chcete, napište do komentářů e-mail a já vám ho pošlu !

jen znova připomínám, že já dorama normálně nepřekládám, tak se mě prosím vás neptejte, co budu překládat jako další..
jediný co teď přichází v úvahu je Beautiful Love kde hraje Yoochun, ale nevím, kdy to vyjde a jak to vůbec bude, takže to není vůbec jistý
a do dalších doram se pouštět nebudu, když už, tak to budou výjimky

25 komentářů:

  1. Katka-prosim posles mi heslo jatek@centrum.sk
    dakujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky prosím o titulky a díky Edita

    OdpovědětVymazat
  3. editano@seznam.cz zapomněla jsem na e-mail Edita

    OdpovědětVymazat
  4. Nečekaně jsem tu zase xD děkuji za titulky, moc si toho vážím :)
    skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. prosíííííííííím heslo!?

    OdpovědětVymazat
  6. a fakt díky za titulky ...

    OdpovědětVymazat
  7. mail je tady - omlouvám se -
    daniela.skalicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím o zaslání hesla k titulkům na email Gabula1@seznam.cz
    předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. Haru je hooodně rozpolcená mezi city k Nakajim a vděčností k Doktorovi (přeci ji zachránil). Náhodou se mi líbí, jak z JJ udělali trošku toho naivku, co zažívá neopětovanou lásku. Jinak Peach mě překvapila a nejspíš ještě víc překvapí v 8 díle, kdy chce s Nakajim chodit. Za to Doktor zdá se už má jasno o tom co Haru k němu cítí (spíš necítí). Díky za titulky. Hotaru1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mohu poprosit o heslo :) moc moc moc prosím
    mikky.cz@gmail.com
    pokud jsou u titulek v předchozích dílech jiné hesla tak prosím od všech :)...vůbec netušim jak to tu vedete ale moc děkuji za překlad :) :)...a předem děkuji mnohokrát :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo na ep 6,7,8 a 9. Dopredu dekuji :)) AdelaNovotna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za titulky a prosím si o heslo :)
    Nika, jointtek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Hoj moc prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz dekuju moc:)

    OdpovědětVymazat
  14. hoj^^ moc prosím o heslo a moc dekuju za titulky!^^ kourilova07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj moc prosím o heslo! rexonamartin@seznam.cz díky moc :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Mohla bych prosím poprosit o titulky k tomuto dílu i k těm dalším až do konce? Moc,moc prosím jsem na tomto překladu úplně závislá je skvělý ^^;
    BOU55@seznam.cz.....děkujuu ^^

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj mohla by som ťa tiež poprosiť o titulky k tomuto aj k ďalším dielom na sigi939@centrum.sk už to mám pozrené a neviem sa dočkať na ďalší diel... si vážne super :)vopred díky

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj prosim ta mozes mi poslat heslo na titulky prosim na spiderman_12@azet.sk a ak by bolo mozne aj na ostatne 7-11 dik za skvely preklad

    OdpovědětVymazat
  19. Hachi707@seznam.cz
    už jsem psala o heslo pro 6. díl , tak mohla by jsi mi poslat ty hesla na jednou pro zbylé díly ^^ díky mooooc ^.^
    A těším se na další projekty x)

    OdpovědětVymazat
  20. Poslala bys mi prosim od 7-11 titulky? Dekuji moc
    Email: Alik21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Zdravím, prosím o hesla k titulkům 7 - 11.
    Děkuji moc.
    P.S. skvělá práce na titulcích.

    OdpovědětVymazat
  22. Omlouvám se zapomněl jsem napsat email. Ital.T@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, prosím o titulky 7 -11. JANARUZI@email.cz
    Děkuji za překlady =)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, poprosím o hesla k titulkám 07 - 11 na matuska88@gmail.com
    Veľmi pekne ďakujem za preklady :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zdravím, prosím o hesla k titulkům 1-11.
    jensanna@online.de
    Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.