Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 5. května 2010

• Sunao ni Narenakute ep 3 [CZ titulky]

na každý díl se pořád těším víc a víc
opět celý titulky za jeden den
a opět úplně mrtvá
ale stálo to za to
_________________________
Jaejoong se konečně v práci dočkal uznání ^_^
byla jsem tak šťastná
naivní Nakaji věří nesmyslům
Linda má pořád problémy
a tak dál..
_________________________

odkaz na titulky -     mediafire     [načasováno překladatelskou skupinou GOE;SS nebo druhý odkaz GOE;SS]
odkaz na RAW [v HD 720p] -     torrent     megaupload     [oboje od překladatelské skupiny GOE;SS]
_____________________________
řekněte něco aspoň, když už si to stahujete
vím, že to dělá minimum lidí
a že na to u nás nikdo není zvyklý
ale ten, kdo ani nepoděkuje si vážně nikdy nezkusil něco jako je dělání titulků
takový ignoranty úplně miluju
tak buďte prosím jiní a vyjádřete trochu úcty a že si toho vážíte!!



už aby byl další díl ^_^
když se Eita vrhnul na Jaejoonga, tak se ve mě vařila krev takovým způsobem..
a to byla teprve ukázka
až to uvidím, tak asi vzteky zabiju počítač =[}

13 komentářů:

  1. Katka-dakujem za titulky,ocenujem tvoju pracu.

    OdpovědětVymazat
  2. taky děkuji, měla jsem z tý ukázky stejný pocit jako ty. Jenomže já tohohle Japonskýho herce mam taky hodně ráda takže vůbec nevim komu fandit :D Ale podle mě tam Jaejoong hraje hrozně nevděčnou roli :( chtěla bych aby se zamiloval do někoho kdo ho má rád :( Ale co my víme co se stane v příštích dílech že? ;) těším se na další ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě jsem se chtěla zeptat jestli ti nevadí, že jsem dala odkazy na tvůj blog a tyhle titulky na můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj mohla by si mi prosím poradit? Mám taoby problém že se mi u tho neobjevuje obraz a jde jenom zvuk když chci načasovat titulky nevíš co by s tím mohlo být?Jana

    OdpovědětVymazat
  5. @ marka22
    nevadí mi to, klidně si tam něco odě mě dávej, ale jenom tam uvěď můj blog a tak, znáš to ^_^
    a můžu se zeptat, jaký blog máš?

    @ Jana
    jestli myslíš přímo u tohodle videa, tak by to mohlo být formátem a kvalitou videa, GOE;SS to převedli na o něco horší kvalitu → http://www.megaupload.com/?d=CVO4UN24
    ale jestli mluvíš o nějakým vlastním videu, tak to nevím co s tím

    OdpovědětVymazat
  6. @ Meru
    Tak já jsem tam přímo nedala tvůj článek... psala jsem vlastně o Sunao ni Narenakute a pak jsem napsala že znám slečnu která to překládá do češtiny a jestli budou chtít odkaz, že mají napsat do komentářů. A pak jsem ti tam jedný holce hodila :) www.k-popmusic.bloger.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak to jsem na ten tvůj blog nedávno někde narazila, protože si pamatuju, že jsem si ten blog prohlížela
    a tak nějak jsem tušila pak, že bude tvůj, jen jsem to chtěla mít jistý ^_^

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jo :D Nikdy jsem blogování nebrala vážně, ale když se objevil K-pop chtěla jsem nakazit i ostatní a zdělit jim novinky ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za titulky. Edita

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za třetí díl :)

    Nika

    OdpovědětVymazat
  11. Tak už mám za sebou 3 díly a jsem čím dál víc zvědavá jak to nakonec dopadne. :-) Super překlad
    crazynotor

    OdpovědětVymazat
  12. Vďaka za titulky :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc děkuji za titulky a tvoji tvrdou práci ještě jednou děkuji :)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.