Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 16. října 2010

• SHINee - Hello [CZ titulky]

to je něco, nejvíc času ze všeho zabere nahrávání
to je tak pomalý, že to ani není možný
tak třeba tohle nahrávám nějak od 5 večer
to je docela doba už..
ale to je už jedno

tahle písnička je úplný opak Lucifer
jak v hudbě, tak v textu i v tanci
všechno je to takový odpočinkový
mám ji rádá, až teda na to 'Hello hello'
nevím, asi jsem na to slovo alergická nebo co, ale pokaždý, když to tam zazpívali, tak jsem si říkala, že je ta písnička divná
a pak jak dozpívali 'hello' tak mě to zas přešlo =[}

osobně naprosto nechápu, proč nenechají Minha víc zpívat
no, dost možná ani nechce
ale měl by, protože hlas má dost dobrý

a v téhle písničce se hodně ukazuje, že má Taemin hodně podobný hlas jako Jonghyun

mediafire            001                    002
(soubor 001 je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napiště mi sem do komentářů váš e-mail a já vám heslo pošlu)
rozdělené soubory dejte dohromady pomocí programu HJ Split


! další titulky budou 2NE1 - 아파 (Apa/It hurts) !

11 komentářů:

  1. Moc moc moc děkuju!!! evabrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím :)
    Dandulka.23@seznam.cz
    Díky moc :).. Na tohle jsem se těšila fakt jak malý dítě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj moc prosím o heslo:D Kejlone-Tz@seznam.cz, tuhle pisnicku mam strasne rada a tesim se na dalsi preklady!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) mohla bych poprosit o heslo? Děkuju.. můj mail je Siatou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. můžu poprosit o heslo? děkuji
    skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. prosím o heslo anime17@seznam.cz .. a moc děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pošleš mi prosím heslo, děkuju :)
    Greenapple101@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. prosíím heslo ^^ koreangirl225@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo? Saitou@seznam.cz děkuji předem.. :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím o heslo ^^ Díky za překlad x)
    Hachi707@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.