Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 25. října 2010

• DJ DOC - Together [CZ titulky]

tak jak jsem slibovala
mediafire docela solupracoval, tak to je hotovo

Together patří mezi těch pár písniček, co se mi poslední dobou honí v hlavě v jednom kuse
ale ani tady mi to nevadí
protože se mi taky ještě neoposlouchala

vystoupení jsem nakonec vybrala z Comeback stage na Music Banku
i když tam taková konečná část chybí (asi 30 sekund) tak to ani není znát
a prostě mám tohle vystoupení nejradši
je takový veselý jak jsou tam všicí pohromadě a užívají si
perfektní na zvednutí nálady

ale jak jenom na pódium přijdou SHINee, tak je tam řev..
chápu to, ale je mi líto DJ DOC, že všicí řvou až když přijdou SHINee a ostatní
já bych řvala i kdyby tam nebyli =[}
miluju jak začnou řvát a pak se Haneul jenom tak rozhlíží s roztaženýma rukama jako by si myslel 'ježiš no a co? tak přišlo no, abyste se z toho..'

řeknu vám, já už fakt asi nejsem normální a totálně mi hrabe
nebo mě vyveďte klidně z omylu, ale mě nepřijde normální, že jsem unešená ze 40 letýho pána =[}
nevím, prostě je mi Haneul hrozně sympatický tím, jak vystupuje
a celkově ho mám fakt ráda.. těžko se to vysvětluje..
je to vůbec normální? řekněte prosím někdo, že jste na tom stejně nebo už fakt nevím
za chvíli mě bude bolet v kříži, v koleni budu mít artrózu a můžu se připravovat pomalu do hrobu jak nějaká stařenka =[}
zatím příznaky necítím, tak doufám jen v to, že jsem se pomátla
sakra, vždyť by to mohl být skoro můj taťka!! =[}
měla bych se jít léčit =[}

mediafire 
(soubor je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů váš e-mail a já vám tam heslo pošlu)



! další titulky budou (asi) YUI - Am I wrong? !
nejsem ještě 100% rozhodnutá, ale tohle je nejpravděpodobnější
kdyžtak to tu přepíšu 

2 komentáře:

  1. Ahojky prosim o heslo^^
    Kejlone-Tz@seznam.cz
    Díky za vsechny preklady a jen tak dal!:DDD

    OdpovědětVymazat
  2. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.