Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pátek 11. června 2010

• Sunao ni Narenakute ep. 8 [CZ titulky]

tentokrát titulky nevyšly jako obvykle v úterý večer
tak jsem měla spoždění i já
omlouvám se

Linda mě překvapil
Haru s Jaejoongem vypadali spolu vážně jako šťastný pár
Peach a Nakaji? trochu mi to připomíná začátky Jaejoonga s Haru

odkaz na titulky         mediafire            [načasováno překladatelskou skupinou GOE;SS nebo druhý odkaz GOE;SS]
odkaz na RAW [v HD 720p] -          torrent           megaupload           [oboje od překladatelské skupiny GOE;SS]

! soubor je chráněn heslem, jestli ho chcete, napište do komentářů e-mail a já vám ho pošlu !

doufám, že tohle dorama bude delší než ty ostatní (kolem 11 dílů)
protože by mi to fakt chybělo
ale s tím, co jsem viděla co se bude dít v dalším díle si už dokážu úplně přesně domyslet, jak to všechno bude pokračovat a jak to během 3 dílů v pohodě skončí
kdyby to skončilo jinak než tak, jak celou dobů čekám tak by mě to fakt udivilo

18 komentářů:

  1. Katka-ahoj prosim posles mi heslo jatek@centrum.sk
    dakujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za title :) můžu poprosit o heslo? skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. prosím o zaslání hesla k titulkům
    děkuju
    Gabula1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super super...není nad to přijet z dlouhé cesty a jaká radost mě tu čeká. Meru díky. Hotaru1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím o heslo a díky moc za titulky a za rychlost.Edita editano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. prosím o heslo, díky za ně!
    daniela. skalicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. oprava: daniela.skalicka@seznam.cz
    promiň ...

    OdpovědětVymazat
  8. oprava: daniela.skalicka@seznam.cz
    promiň ...

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, dneska jsem narazila na tuhle site protože jsem hledala něco o SNN a dost jsem byla překvapená, když jsem viděla že jsou i české titulky na tenhle seriál.
    Rozhodně ti patří můj dík, tedy né že bych na to nekoukala s naglickejma titulema, ale přeci jen, v některých věcech jsou české k pochopení lepší.
    A také prosím o heslo na titulky :)
    A.nettka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím o heslo,děkuju předem ^^'
    tiamo.candy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dekuji a prosim o heslo i k tomuto dilu ^^
    Nika, jointtek@seynam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz dekuji moc

    OdpovědětVymazat
  13. hoj^^ moc prosím o heslo a moc dekuju za titulky!^^ kourilova07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj moc prosím o heslo! rexonamartin@seznam.cz díky moc :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, môžem poprosiť o heslá k titulkom? ďakujem veľmi pekne..môj mail banasova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Mohla bych poprosit o heslo k titulkám pro epizody 6 až 11? Moc děkuju, žes to přeložila:-)

    velvet.extasy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, děkuji ti za titulky. Mohla by jsi mi poslat heslo k titulkům od 6. epizody. Děkuji.
    sharra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo k titulkám pro díly 6 až 11? Můj email je kalusovajana1997@seznam.cz. Díky moc a upřímný obdiv tvojí překladatelské práci:D.

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.