Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 5. října 2010

• Jaejoong & Yoochun & Lisa - Been so long [CZ titulky]

ten začátek a konec jsem udělala z odposlouchání
takže pokud tam budou velký chyby, tak se prosím nezlobte
ale uši mi snad fungují =[}

jinak nějak hlouběji o tom textu nepřemýšlejte
teda můžete, ale uděláte líp, když to nebudete brát vážně =[}
nikdy jsem si nemyslela, že může být divnější rap než v Shelter
a vida, je to tu
to byl fakt děs to překládat
nejen že na sebe ty věty absolutně nenavazujou
ale navíc jako bonus na sebe někdy nenavazujou ani ty slova 
a to už je docela zoufalost, když na sebe slova ve větě nenavazují a nedávají smysl, co? =[}
a nebo jsem byla totálně mimo, ale to pochybuju
stručně bych to shrnula jak řekl sám Yoochun v jedné části rapu, protože to opravdu byl 'Dialekt spřízněných duší'
a očividně asi ta spřízněná duše nejsem =[}

jinak, všimli jste si taky jak Yoochun Lisu hrozně žral? =[}
ale fakt neskutečně, asi je to jeho typ nebo co =[}

mediafire         
(soubor 001 je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napiště mi sem do komentářů váš e-mail a já vám heslo pošlu)
opět strašně moc děkuju kokayz za video



! další titulky budou 2NE1 - Go away !
už je to docela dlouho, co jsem to tu někomu napůl slíbila
tak to konečně splním
už to mám udělaný, bylo to krátký, tak jsem to dneska ještě v rychlosti sfoukla
zítra tu moc nebudu tak to chci stihnout dneska všechno
čekám až se to dá na mediafire, pak to sem dám a pak konečně spát, už se nemůžu dočkat, fakt!

tohle bude asi jeden z posledních překladů z Thanksgiving concert
ještě tam pár písniček zůstává, ale jsou to ty, co už jsem přeložila a nebo se mi do nich nechce
ale třeba Get ready miluju, tak se možná někdy kouknu na text a uvidím jestli jo nebo ne
na to je ještě brzo
teď budu dohánět co jsem zmeškala s JYJ, ale stálo to za to

3 komentáře:

  1. Prosím, prosím moc:)
    migacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem otravná že ? xDD
    Tohle bude dnes poslední ^.^
    Hachi707@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.