Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 11. října 2010

• 2PM - I'll be back [MV vydán]

hurá, 2PM jsou zpátky, wůhů~
ale ta písnička..

tak ze všeho nejdřív mě zaujmul ten první tanec, jak tam jakoby běželi na místě nebo co
bohužel mě zaujal trochu jiank než by si asi choreograf představoval
přesněji řečeno, chytla jsem se za hlavu
ale bude to asi tím, že zrovna u nich jsem zvyklá na něco naprosto jinýho
nevím, asi jsem dneska v náladě, protože to zas tak vtipný ani není =[}

no to je něco, Nichkhun otevře pusu, vypustí ten hlas a.. mm.. ten jeho hlas mám fakt ráda
a aspoň má hnědý vlasy, ty blonďatý byly tak nějak.. nevím jak to popsat =[}

jinak mi to přijde, že vizážisti to přehnali s makeupem
a nebo jim ho nějak divně namalovali možná

občas jsem si přišla jak na diskárně, což mi vadilo
ale pak když se nad tím zamyslím, tak jsem to už pak tolik nevnímala
ale pak přišel zas ten tanec alias 'rotoped' nebo 'nestíhám, nestačím' a smála jsem se =[}

je divný, že i přes ten sloh o tom, co se mi nelíbilo jsem moc spokojená a vlastně se mi to líbilo
a nemůžu se dočkat na comeback..
no, asi právě teď nejsem při smyslech, protože tenhle článek nedává vůbec smysl..
všechno si to protiřečí
tak radši už pššt, příjemný pokoukání

a na konci je ještě video, co známe z teaseru


a Wooyoung má díkybohu hodně sólových částí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.