Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 22. srpna 2010

• Sunao ni Narenakute [CZ HARDSUB]


tak jste rozhodli, abych ho udělala a tady je
naštěstí jsem to do konce prázdnin stihla
teď můžu Sunao ni Narenakute definitivně škrtnout, už to mám úplně hotový

trochu jsem ty vide při převodu rovnou i zmenšila
protože když se nad tím zamyslím, tak video, co má pomalu 1 GB bude dost nepraktický
a spoustě lidí by třeba i nevyhovovalo
takže to má ve výsledku 500 MB (kromě prvního dílu, ten byl delší)
na kvalitě se to moc neukázalo
když to nebudete porovnávat s původním RAWem, tak to ani nepoznáte

nejhorší bylo, kontrolovat ty titulky, aby tam nebyly chyby
to mě zdržovalo asi nejvíc
ne proto, že by to bylo nějaký zdlouhavý, ale proto, že to byla nepředstavitelná nuda
číst po sobě ještě jednou titulky, opruz..
nakonec jsem se k tomu nějak donutila a udělala jsem to
takže doufám, že tam žádná chyba nezůstala

video jsem vám rozdělila na pár částí
dáte je dohromady pomocí šikovného programu
HJ Split

všechny části .001 jsou pod heslem (bez prvního souboru vám je stejně zbytek k ničemu)
a všechny části .001 mají heslo stejné
je to proto, že když už budete stahovat jeden díl, tak asi i ten zbytek
a zase 11 hesel by bylo zdlouhavý
takže, kdo to heslo, které platí na všechny části chce, tak ať mi sem do komentářů napíše e-mail a já vám ho pošlu


složka na mediafire    (je to tak rychlejší, otevřete a jste tam ^_^)

jen obrázek pro představu, jak to ve finále vypadá


20 komentářů:

  1. Moc děkuju za překlad už jsem se těšila až to bude hotové. evabrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Katka - Velmi Ti dakujem hardsub uz som sa nan tesila.

    OdpovědětVymazat
  3. Katka - prosim mohla by si mi poslat hesla.
    jatek@centrum.sk
    dakujem

    OdpovědětVymazat
  4. prosím si heslo - za překlady velký dík!

    daniela.skalicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj dáš mi prosím hesla k hárdsubům tohodla dorama straščně ráda bych ho viděla a také jsem se tě chtěla zeptat proč uš nemáš kanál na yutubě to 33meru33 strašně moc semi tam tvá překlady líbily máš jinej kanál jestli ano napíš mo ho prosím a moc obdivuju to co děláš můj email integra001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím o heslo, tvé překladatelské schopnosti jsou skvělé.
    PaddynQa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, prosím pošli mi heslo k tomuto dorama. Můj mail je vendamatusova@seznam.cz. Moc děkuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si prosíím heslo ^^ LaDyKumi159@azet.sk Dáákujem n__n

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky prosím o heslo už dlouho se chci na tohle dorama podívat 1000000x děkuju:)Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. prosím o hesla na Kurenai-Yuuhi-chan@seznam.cz....děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  11. ach, on je i hardsub, tak to je príma. já ti před chvilkou psala o externí titulky, páč sem to nevěděla, ale takhle raději volím hardsub, zvlášť když to má menší velikost, to se vždy hodí :D kdo to má taky pak všechno vypalovat, že :D Díky.
    cirir@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů, ono je to přeložené! Ne že bych se na to nemohla podívat v angličtině, ale pro svou pohodlnost :D Mail - Malicious.Bloody.Vyber.Bitch@seznam.cz Moc děkuju a obdivuju, že jsi si s tím dala práci. Já na překlad doram nemám :D

    OdpovědětVymazat
  13. Malicious.Bloody.Vyber.Bitch: můžeš prosím napsat ten mail ještě jednou? asi je někde překlep nebo tak něco, protože mi to píše, že e-mail neexistuje..
    doufám, že si toho tady všimneš =]

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, já debil se přepsala a nezkontrolovala to. Je to Malicious.Bloody.Cyber.Bitch@seznam.cz Takže pardon :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky :) prosím heslo
    Janinka.98@email.cz
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, díky, že jsi to přeložila :)
    a tak moc prosím o heslo ;) ? t.hojdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Chtěla bych poprosit o heslo, díky moc :) riririm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. můžu poprosit o hesla?...:)... michalkova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, ťahám iba SUB, od ep6 žiada heslo, prosím o jeho zaslanie (raewolf@post.sk). Ďakujem za heslo aj za preklad.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,
    mohu poprosit o heslo pro titulky k seriálu Sunao-Ni-Narenakute ?
    blbeckveceri@centrum.cz
    Děkuji mnohokrát.

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.