Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 1. ledna 2012

• DB5K - Hug [CZ titulky]

Hug.. takových vzpomínek
tak mladí byli, to je neskutečný
když se kouknu na tohle a pak na něco novějšího, tak zůstávám udivená, jak vyrostli

fakt hodně vzpomínek..
si pamatuju, jak jsem strašně vždycky záviděla tý holce jak tam obejme Jaejoonga
jak jsem si vždycky říkala, že si Yoochun ani na tom obličeji nemá co holit =[}
ale už je to všechno pryč, navíc si teď už Yoochun na tváři má co holit =[}

to jsem včera četla na youtube takovou věc ↓
2003 - 2+0+0+3 = 5  - DB5K měli debut
2010 - 2+0+1+0 = 3  - JYJ měli debut
2012 - 2+0+1+2 = 5  - DBSK se vrátí s pěti členy
je to zajímavý, ale i když jsem věčný optimista, tak tohle se nestane
vždyť ten spor mezi JYJ a SM ještě není vyřešený, nevypadá to, že by se plánovali k sobě vrátit
takže nerada to říkám, ale pochybuju o tom, že by se to mohlo stát, i když bych si to moc přála
navíc jsem se nedávno dočetla, že Jae půjde na vojnu někdy v létě 2012.. =[
takže návrat DB5K se konat asi bohužel nebude
ale ráda bych se mýlila

mediafire
            

! další titulky budou DB5K - My little princess !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.