Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 18. září 2010

• JYJ - W [CZ titulky]

kdo by tu písničku nemiloval..
sama o sobě je úžasná a ten text už to jen a jen pozvedne
už jen podle toho názvu si asi každý dokáže představit, o čem to tak asi bude
text je očividně složený z pocitů jak to Jaejoong, Junsu a Yoochun cítí

při prvním konzertu během téhle písničky Junsu neudržel slzy
při posledním je Jaejoong taky nedokázal zadržet (což je vidět hlavně až když děkují a odchází z pódia)
myslela jsem, že mi to urve srdce

mým největším snem je aby se dali zase dohromady a byli spolu
když pak čtu co se zase děje..
třeba jako nedávno, jak Avex zrušil smlouvu s JYJ
takže teď v Japonsku nejsou pod žádnou společností (pokud to teda dobře chápu)
a jestli jsem si to nevyložila nějak špatně, tak se SM snaží do Avex namontovat Yunha a Changmina
budu ráda když tam budou
ale proč se mi zdá, že v tom zrušení smlouvy s JYJ mají zase prsty ty svině z SM?

no nic, konec výlevů 
původně jsem jako první chtěla udělat Shelter, ale byla jsem tak nějak požádána o W
tak jsem si řekla, že to budu dělat tak jako tak 
a že je jedno, jestli to udělám hned nebo příště

kvalita není ohromující
ale je asi to to nejlepší, co se dá najít
a moc za to děkuju kokayz

ještě taková malinká poznámka k videu
pokud si všimnete, že je ten obraz občas takový jakoby zpomalený (třeba na 1:47)
tak opravdu nevím proč to tak je
celou tu druhou část konzertu jsem stahovala znova, abych zjistila, jestli to tam je taky nebo co
bylo to tam úplně stejně
takže buď se to tomu, kdo to dával z DVD na počítač během převodu nějak zpomalilo
a nebo to tak jednoduše má být

mediafire                       001                        002
(soubor je chráněný heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů váš e-mail a já vám ho pošlu)





! další titulky budou teda JYJ - Shelter !

12 komentářů:

  1. Ahoj mohla bych poprosit o heslo ^^ moc ti děkuji že si to přeložila tak rychle ani nevíš jakou si mi tím udělala radost^^(kozielova.tereza@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :-) taky prosím prosím o heslo. (Itsugo.Jahudka@seznam.cz) Předem děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. zdravím ...
    můžu si prosit heslo?
    díky za překlad ...
    daniela.skalicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím, prosím o heslo. Děkujiii:)
    migacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. můžu poprosit o heslo? děkuji :-* skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. A ještě jednou prosím :)
    Dandulka.23@seznam.cz
    Díky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím heslo.... díky moc Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě heslo k tomu to prosím
    berusinecka287@seznam.cz Děkuju :3

    OdpovědětVymazat
  10. prosím moc moc heslo ^^
    hachi707@seznam.cz
    kuju^^

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj...mooc se omlouvám, ale mě se to video záhadným způsobem dostalo z počítače. Teda nemůžu ho najít TT_TT moc se omlouvám, ale poslala by jsi mi ho znova ?
    Díky moc, Hachi.
    (hachi707@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojda, mohla bych prosím poprosit o heslo??? :) ELFISH17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.