Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 8. ledna 2012

• DB5K - You only love [CZ titulky]

tak co říct.. myslela jsem, že to budu mít hotový v pondělí, ale to jsem byla hodně naivní
jako bych se neznala

You only love je naprosto nádherná písnička
dobře, říkám tu u každý jejich písničky, ale je to tak prostě
když se nad tím zamyslím, tak je dost nepravděpodobný, že by celou svojí kariéru dostávali nádherný písničky
mají neuvěřitelnou schopnost udělat z krásný písničky něco neuvěřitelně nádhernýho, z průměrný písničky krásnou písničku, a i z ošklivý písničky dokážou udělat písničku hezkou
to je schopnost, kterou jsem o nikoho jiného ještě neviděla
a už jenom díky tomuhle jsou naprosto nepřekonatelní

jak už jsem říkala v minulých článcích, tak teď budu chvíli překládat DBSK
na dopnění energie =]

ještě taková organizační poznámka, dneska ještě bez hesla, protože tohle video počítám ještě do toho speciálu (i když to zní asi hodně blbě.. po takový době ještě =[})
a druhá poznámka, říkala jsem si, že když bude u každýho článku alespoň z poloviny tolik komentářů kolik lidí si to stáhlo, tak že přestanu dávat možná videa pod hesla
bohužel se ale stalo přesně to, co jsem čekala
všechno jako při starým, všechno mezi 10-15 stáhnutími a při nejlepším jeden komentář..
ne, na to fakt nemám, já si potrpím na komentáře, protože tohle mi přijde jako nevděčnost, můj názor


mediafire                



! další titulky budou DB5K - Remember !

1 komentář:

  1. Toto si musím také stáhnout, takže i sem velké díky ^_^. Jsem ti opravdu vděčná ^^. Většina MV, co jsem si stáhla jsou od tebe ^^.
    Hachi707

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.