Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 2. ledna 2012

• T-ara - Lovey dovey [MV vydán]

ježiš.. nechápu, proč někdo dělá takhle dlouhý klipy
to snad musí bavit jen skalní fanoušky, ne?
já jsem je dřív měla ráda, ale to bylo tak před 2 lety, rokem a půl..? pak na mě sice dostaly s Yayaya, ale Wae ireoni jsem nenáviděla
a pak to začalo, Roly poly sice nebyla šatná, ale že bych z toho byla nadšená jako ostatní, to fakt ne

a abych se vrátila k tématu tohodle klipu
po 1 minutě jsem jsem začala psát tenhle článek a klip běžel, aniž bych na něj viděla
občas jsem na něj koukla
když jsem viděla, že mě to nudí po minutě a že mi zbývá 19 minut, tak jsem jinak nemohla
znám lepší způsoby jak promrhat 19 minut..
takže teď klip běží 6 minut a já to vypínám, omlouvám se fanouškům, ale bohužel

písničku samotnou jsem si poslechla, ale taky mě nijak nezaujala
teď si asi říkáte, že je nenávidím, že jsem anti a já nevím co ještě
T-ara jsou teď hodně populární, ale mě si nijak nezískaly, já samotná nevidím důvod, proč je každý tak miluje a dokud ten důvod neuvidím, nemají pro mě šanci, bohužel

2 komentáře:

  1. pisnicka podle me dobra, ale klip zbytecne dlouhy, nebo snad se chteji stat hereckami a delat z toho film ne? Navic z tech 7 zpivaji tak asi 3, ostatni jsou tanecnice???

    OdpovědětVymazat
  2. No tiež si myslim že je ten klip zbytočne dlhý ...ako tiaru mam rada ale toto sa mi moc nepáči aj ked song neni zlý xDD

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.