Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 1. ledna 2012

• DB5K - 인사 (Greeting) [CZ titulky]


když se nad tím zamyslím, tak mám radši Jaejoongovu verzi
přijde mi taková emotivnější
ale tahle je taky krásná
obzvlášť živě

tenhle konzert je vážně dokonalý
a speciálně tahle část je úžasná
miluju ten konec, jak se sejdou na tý plošině, začne se to zvedat a pak milióny těch papírků.. nádhera

edit: jak jsem psala někde u předchozího překladu, dneska jsem měla přidat ještě jeden překlad od DBSK
počítač už se se mnou kamarádí, ale já jsem vyšťavená =[} 5 překladů za včerejších 6 hodin je pro mě prostě výkon =[}
kdo už mě přes články trochu poznal, tak ví, že i dva překlady za jeden týden jsou pro mě heroický výkon
takže dneska ten překlad nebude, snad zítra, ale nic neslibuju, znáte mě =[}
a ještě taková poznámka, asi budu na chvíli pokračovat v překladech DBSK
protože mi to dodalo energii (ale trochu jinou než o který jsem před chvílí mluvila =[})
oni jsou pro mě prostě jedineční, dokážou mě vytáhnout z každýho problému i nálady
a u jejich překladů mám úplně jiný pocity než u překladů ostatních interpretů
teď potřebuju nasát jejich energii



mediafire



! další titulky budou DB5K - You only love !

3 komentáře:

  1. Ty jsi užasná :))), mam moc ráda dbsk, udělala jsi jsi mi s těma videoklipama s překladem vekou radost. Moc moc děkuji nejen za tito, ale i za všechny ostatní. Vždycky si i ráda přečtu tvoje názory. Máš výbornej blog, kterej si vždy ráda prohlížím. Opravdu díky

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím o heslo ^^
    hachi707@seznam.cz
    díky moc za překlad ^^

    OdpovědětVymazat
  3. juj ono to není na heslo xD promiň, ale to díky platí ^_^
    hachi707

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.