Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 1. ledna 2011

• JYJ - 찾았다 (Found you) [CZ titulky]

tak nakonec 3 duety + 3 překvápka =]

tímhle jsem si až do noci nebyla vůbec jistá

nevěděla jsem, jestli bude někde k nalezení video v dobrý kvalitě
a nakonec se na mě usmálo štěstí
a mohla jsem si tak zpříjemnit ubohýho Silvestra
opravdu mi to zvedlo náladu až do nebe

ani nevíte jak moc vděčím KBS za jejich odvahu
za jejich ochotu a vůbec
KBS jsem měla i mám prostě nejradši
nejsou to ty ustrašený ubožáci jako ostatní

jestli jim kvli tomu SM něco provede, tak je už zničím =[}

nutí mě to se na SKKS znovu podívat, snad někdy až bude čas


bylo tak nádherný je po dlouhý době vidět na jevišti v Koreji
i když to není kdoví jak smutná písnička, tak jsem brečela jak malá =[}
tak dlouho jsem je neviděla vystupovat v televizi..
to nevím co budu dělat až bude mít comeback HoMin
ty jsem neviděla ještě dýl, tak to už mě asi fakt odvezou =[}

Jaejoong měl jen tak mimochodem hrozně rudý oči
že by pláč? nebo osplalost? (podejme si ruce, JJ =[})
každopádně jsem nadšená, že má tmavý vlasy ^_^
a gratuluju Yoochunovi za spoustu cen co dostal

mediafire (pod heslem, pokud ho někdo chcete, napište do komentářů e-mail a já tam heslo pošlu)


! další titulky budou After School - Love love love !
zpět ke stereotypu "kdo ví, kdy to bude" =[}
doufám, že jste si užili bonus oslav ^_^

8 komentářů:

  1. ahoj mmužu poprosit o zaslání hesla? A na Mickyho jsem taky pyšná že vyhrál tolik cen!^o^ kozielova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hah :D Nebo jinak.. Můžu poprosit o všechna hesla na tu včerejší smršť překladů? Dandulka.23@seznam.cz
    Teda.. já čekala jedno překvápko :D Těmi F.cuz a D-NA jsi mi opravdu udělala radost ^^
    Děkuju strašně moc <3
    P.S: Těší mě, že jsi měla radost, opravdu jsem ti vděčná ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je super tolik překvapení .. je toho fakt nálož, jsi dobrá že jsi toho zvládla tolik :) ... Mohla bych poprosit o heslo k Found you a ke všem duetům Beast ?? :) Moooc mooc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. jééžiš zapoměla jsem napsat mail :D yunax2@seznam.cz .. omlouvám se

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, mužu poprosit o heslo už dlouho sem se těšila až JYJ vystoupí na KBS. greenapple101@seznam.cz. Díky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla bych taky poprosit o zaslání hesla? Budu moc vděčná:-) Nikola.Hanis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím o heslo ^^
    hachi707@seznam.cz
    díky x)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.