Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 6. června 2010

• Jaejoong, Junsu a Yoochun - Thanksgiving concert


doufám, že ten konzert vyjde na DVD
jejich přiznání

Yoochun

Kvůli našim problémům loni
Jsme způsobili strach našim fanouškům.

Nejsem si jistý, jak bych to měl udělat; je to opravdu bolestivé.
V říjnu (minulý rok) jsem dokonce přemýšlel o tom, že to všechno vzám.
Zamkl jsem se doma a nikoho jsem nekontaktoval.
Tehdy mě členové povzbudili.
Viděl jsem spoustu podporujících zpráv a videí od fanoušků.
Rozhodl jsem se pokračovat.

Od debutu,
jsem nikdy necítil nejistotu pokud jde o výzvy.
Výzvy mě dělaly šťastným.
Nicméně, to co se stalo loni mě vyděsilo; vyhlídky na nové výzvy.
To co teď děláme, schválí to naši fanoušci?

Dnes, když vás tu můžu všechny vidět, jsem opravdu šťastný.

Odteď do toho dám všechno.
Prosím, opatrujte nás.

*Yoochunův hlas se během mlůvení chvěl.

Jaejoong

Naše rozhodnutí minulý rok (soudní proces)
Naštvala naše fanoušky a zaměstnance.

Do té míry, že jsme to nemohli unést.
Udělali jsme lidem kolem nás tolik problémů.

Každá fáma byla přehnaná.
I když jsme si přáli říct pravdu a vyjádřit svoje pocity z toho všeho, situace nám to nedovolila. Je to pro nás opravdu bolestivé.

Způsobili sjme všem strach, znepokojení a bolest.
Proto jsme se báli, jestli dnes všichni budou mít sílu.

Všechny jsme rozesmutněli. Proto je naším přáním dát všem vystoupení s úsměvy.
Ale nečekal jsem, že budu brečet už v první písničce.

Budeme čekat jako během našeho debutu, na naše budoucí aktivity. V naději, že všichni budou mít víru v naše rozhodnutí a podpoří nás.

*Jaejoong brečel během toho, co říkal.

Junsu

Kvůli našemu rozhodnutí (soudní proces), sjem všechny rozesmutněli.
Vážně mě to štve.

Ptal jsem se sám sebe co bych měl dělat?
To co jsem mohl dělat je stále jen zpěv.
Všem našim fanouškům to chci sdělovat přes moje písně.
Můžu jen zpívat.
Chci zpívat.

Source: JapanFanBlog + YUAERUBI + BaiduTVXQ
Translation: sshutingg @ OneTVXQ.com
Credits: OneTVXQ.com { One World. One Red Ocean. One TVXQ! }

Feel free to repost, but please leave the full credits intact. Thanks!

překlad do CZ je ode mě!
___________________________________
pár písní z konzertu
popravdě, celý jsem to probrečela
nemám absolutně na nic náladu
ale budu to muset nějak přežít..

vždycky jsem chtěla slyšet Shelter naživo
ale to bych to radši neslyšela nikdy než aby to všechno dopadlo takhle

celý mi to připadá jako kdyby nám skrz tenhle konzert říkali
že je všemu konec a DBSK se oficiálně rozpadají

hrozně mě to mrzí
někdy mi to tak připadá, že Yunho a Changmin pro to, aby se k sobě vrátili nic moc nedělali
kdyby odešli od SM, tak by to všechno vypadalo úplně jinak
sice by dost možná už nemohli vystupovat jako DBSK
ale to by mi bylo úplně jedno
hlavně aby byli spolu
vím, že je nemůžu obviňovat, když za to nemůžou
doufám, že Yunho a Changminovi vyprší smlouva s SM co nejdřív
a nebo že se něco stane, utečnou od SM a dají se znovu dohromady..
ale to je asi trochu nesplnitelný..

ale kdoví, co jim SM nakecala
ani bych se nedivila, kdyby jim vyhrožovala..

ach jo, nechci aby byl konec
to je hrůza tohle..
horší než kterýkoliv horor, nebo noční můra =[

a tady jsou ty záznamy:

cover od Whitney Houston - I have nothing


Colors ~Melody and Harmony~


Jaejoong - Maze


Jaejoong - Noreulwihae (Ditto OST)


Shelter


Rainy Blue


Been so Long


Junsu - Kanashimi no Yukue


Yoochun - My Girlfriend

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.