Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




čtvrtek 30. prosince 2010

• SM The Ballad - Hot Times [CZ titulky]

prázdniny by měly být častěji
to je jediný období, kdy se mi do překládání chce skoro denně =[}

jejich předchozí písnička se mi tak nějak ani nelíbila ale tahle je skvělá
není to taková ta typická balada a to jsem ráda, protože takový ty utahný balady fakt ráda nemám

nevím, přijdu si jako jediný člověk, co má z těch čtyř nejradši Jaye =[}
mám ráda všechny, ale znáte to, vždycky je ve skupině nekdo, z koho nespustíte oči
a já jsem asi jedna z mála, co nespustí oči z Jaye..

kdybych někdy dělala titulky k Super Junior, tak by měl barvu pro nejoblíbenějšího člena Kyuhyun
ale má smůlu, že ho šoupli do skupiny s Jayem, ten ji měl dřív =[}
takže Kyuhyun ostrouhal 'jen' se zelenou =[} =[}

mediafire              (soubor je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů e-mail a já vám tak heslo pošlu)

! další titulky budou Dongwoon & Doojoon - 문이 닫히면 (When the door close) !

možná si toho někdo všiml (ale spíš asi ne =[}) na Silvestra to bude přesně rok, co překládám písničky
a kvůli tomu udělám takový menší bonus
během dne (možná najednou) sem přidám víc překladů na oslavu jednoho roku =[}
a budou to všechny tři duety Beast + ještě možná něco (to se ještě budu muset rozhodnout)
nejpozději to tady bude 1.1. nějak po půlnoci
nevím, nějak neprožívám to, že se místo 2010 bude psát 2011, tak budu mít zítra hafo času =[}

7 komentářů:

  1. evabrnakova@seznam.cz Děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kejlone-Tz@seznam.cz diky za preklad:))))Uz se tesim jen tak dal^^

    OdpovědětVymazat
  3. Víš ty co? Jsi naprosto úžasná ^^ tohle bude jako takový malý dodatečný dárek k Vánocům, ale za to nejhezčí, už z Hot Times mám radost, je naprosto úžasná.. a všechny tři duety? Jsi anděl :D
    Prosím o heslo.. Dandulka.23@seznam.cz
    Děkuju, děkuju, DĚKUJU! ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím o heslo na yunax2@seznam.cz .. .Děkuju moc .. A tvoje překlady jsou super a blahopřeju k zítřejšímu jednomu roku co se tomu věnuješ :) a ty tři překlady duetů budou určitě taky skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  5. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. prosím pěkně o heslo :) berusinecka287@seznam.cz děkuju :3

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím o heslo ^^
    hachi707@seznam.cz
    díky x)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.