Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 27. prosince 2010

• JYJ - Nine [CZ titulky]

tohle byl záhul, s videem jsem se sakrovala přibližně týden
bylo to poprvé, co jsem něco stříhala
a ještě aby to pasovalo do hudby..
nevím proč, ale často to v programu vypadalo dobře sestříhaný a jakmile se to uložilo, tak šlo video oproti zvuku napřed nebo naopak
a ono pak když pusou hýbou jinak, tak to vypadá dost blbě
takže jen ty "menší" úpravy dneska mi trvaly 2 hodiny
a co pak teprve celé video =[}
snažila jsem se najít kvalitní fankamery a vybrala jsem i poměrně kvalitní zvuk, tak snad to nebude tak hrozný ^_^
doufám, že jsem záběry mezi členy rozdělila tak nějak spravedlivě

ale co, nakonec jsem to nějak dotáhla do konce
přiučila jsem se něčemu novému a teď si můžu odpočinout =[}

Nine považuju za takovou korejskou verzi japonské W
i když to není tak zřetelné jako u W, z které je znát, že se mluví o Changminovi a Yunhovi (ona věta "oba vás milujeme" mluví za vše =[})
tady je význam trochu skrytější
ale každý to v tom taky pozná

pokud se nepletu, tak Nine napsal Jaejoong a vyjádřil tam pocity ze situace, v které se právě teď nachází
název Nine (Devět) značí devět let, co jsou DBSK spolu (i s časy, kdy ještě jen trénovali)
po nedávných rozhovorech, kde říkali, že se HoMinovi ani nemohli dovolat mě část textu "Kolikrát jsem ti zkoušel volat?" přišla dost jasná a fakt mi hrkly slzy do očí
dokonce si můžete všimnout padajících vloček
mám dojem, že se tenkrát nějak porouchala střecha a sněžilo tam
krásná představa..

ráda bych něco podobného někdy spáchala i s Pierrot
ale nemůžu najít nějaký fankamery s pořádnou kvalitou
a ten čas je problém.. no ještě uvidím

mediafire                     (soubor je chráněn heslem, pro zaslání hesla napište do komentářů váš e-mail)



! další titulky budou DBSK - 아테나 (Athena) !
na požádání plním
ale stejně bych se na to dřív nebo později
akorát děkuju, protože já než bych se k tomu asi rozhoupala =[}

10 komentářů:

  1. Prosím o heslo :)
    Dandulka.23@seznam.cz
    Díky ^^
    Už jsem dost vážně uvažovala o tom, že si na ta hesla udělám "předplatné", nebo něco takového, když stahuju téměř každej překlad :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím o heslo..děkuji
    gavlasovapetra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. evabrnakova@seznam.cz Děkuju moc, na tuhle jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz diky^^uz se tesim na athenu:))

    OdpovědětVymazat
  5. Greenappe101@seznam.cz , moc, moc děkuji =D

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj mohla bych požádat o heslo. děkuju moc ^^kozielova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. můžu poprosit o heslo? :-) berusinecka287@seznam.cz
    Děkuju :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu poprosit o heslo
    hachi707@seznam.cz
    díky moc ^.^

    OdpovědětVymazat
  10. prosím o heslo na děkuju moc Telka108@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.