Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 5. prosince 2010

• Sistar - 니까짓게 (How dare you) [CZ titulky]

dneska jsem dost produktivní.. nevím proč
možná díky tomu, že mě Sistar zas tak chytly
v tom případě, díky Bohu za Sistar, překonala jsem dnes lenost =[}

nejdřív jsem z tý písničky nebyla nějak moc nadšená
ale včera večer to propuklo
a ne a ne mě to pustit
no jo no, prostě jakmile je někde slyšet 'Brave sound' tak je to na 100% pecka =]

může mi už konečně někdo vysvětlit proč je každý srovnává s 2NE1 a pomlouvá je kvůli tomu?
fajn, jsou čtyři.. no a co jako?; každá má jinou barvu vlasů.. no a? ve spoustě skupin má každý jinou barvu vlasů; na konci písničky řekly 'One' a udělaly prstem jedna.. a to to jako 2NE1 vlastní?
ne opravdu už, já 2NE1 vážně miluju, ale těch pár retardovaných fanoušků co pořád říkají, že se po nich někdo opičí mám až pokrk
jestli budou pokračovat, tak budou za chvíli jak Sone
vlastně, já bych úplně zapomněla, YG oznámili, že Big Bang budou mít na comeback 3 titulní písničky jako 2NE1, fajn, Big Bang jsou v tom případě hrozný opičíci a opičí se po 2NE1?? fakt ubohost
vzpamatujte se lidi a nechte prostor i novým skupinám

Sistar mají velkou naději a fandím jim ^_^
rozhodně to někam dotáhnou

mediafire                 (soubor je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů váš e-mail a já vám tam heslo pošlu)

! další titulky budou Brave Brothers & Park Jaebeom - 울고싶단 말야 (I want to cry) !

7 komentářů:

  1. přesně :-) ty fanoušci mě žerou..jako 2NE1 jsou supa ale Sistar také ..kor tahle písnička mi pčijde od nich nejdo konalejší

    OdpovědětVymazat
  2. Prosíím heslo :D LadyKumi159@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojik :-) jéé milujem Sistar :D jednáá z naj kolrejských girl band heh :D a potom ešte T- ara samozrejme :D ale tak rada by som si prečítala praklad :D koreangirl225@azet.sk a ja inak tiež rada prakladam songy teda pokúšam sa ale ak by chcel niekto vidieť tak ak smiem dam sem odkaz na môj youtube channel :D

    Tu je :D http://www.youtube.com/user/Warette54541?feature=mhum

    A ešte raz dakujem :D majte sa všetci pekne :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj^^ prosím heslo kourilova07@seznam.cz
    dekuji..^^

    OdpovědětVymazat
  5. Hoj prosím o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz diky:D

    OdpovědětVymazat
  6. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo? Saitou@seznam.cz děkuji předem.. :o)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.