Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 7. listopadu 2010

• U-Kiss - 뭐라고 (What did you say?) [CZ titulky]

teda, to byl ale výpadek
po YUI mělo být tohle, ale nějak jsem byla asi mimo nebo co
fakt netuším =[}
Jaejoong měl být právě až po U-Kiss
a asi jsem si myslela, že U-Kiss už mám hotový, tak jsem se pustila do Jaejoonga
a včera jsem koukala, že jsem na ně úplně zapomněla
prostě se mi vypařili z hlavy..
dneska bych mohla říct 'já už jsem myslela dopředu' jako se vždycky vymlouvají učitelé =[}
ale říkat to nebudu, protože jsem nemyslela dopředu, ale prostě mám poslední dobou v mozku asi černou díru co mi všechno požírá =[}

dneska zas dělalo mediafire fóry
nějak trucovalo, tak až takhle pozdě se mi to povedlo to tam hodit 

mediafire
(soubor je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napište mi sem do komentářů váš e-mail a já vám tam heslo pošlu =])


! další titulky budou JYJ - Ayyy girl !
tak teď už bez výpadku, fakt to bude tohle
na ně se prostě nedá zapomenout 

9 komentářů:

  1. Ahoj prosím o heslo :)
    Email: anime17@seznam.cz
    a moc děkuju za překlad Ukiss miluju ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hoj prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz dekuju

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj mohu poprosit o heslo? děkuji :) skejtacka.zizu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. evabrnakova@seznam.cz dëkuju

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych poprosila o heslo
    praktikantkakk@seznam.cz
    Díky, moc:)

    OdpovědětVymazat
  6. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc prosím o heslo ^_^
    (hachi707@seznam.cz)
    Hachi ^^ Díky

    OdpovědětVymazat
  8. hello~
    would you send me the pass, please?
    estellahunderline@gmail.com

    thank you~

    OdpovědětVymazat
  9. thanks for sharing!
    can u tell me password?
    mail:rita810085@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.