Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pátek 19. listopadu 2010

• Hyorim a Joongki už nebudou dál modeovat Music Bank


tak tahle zpráva mě dneska rozdrtila
nejspíš, že se vám bude zdát, že nejsem normální, ale já je fakt zbožňovala
Music Bank jsem měla ze všech čtyř hudebních show nejradši
a i když to nebylo jen kvůli nim, tak minimálně ze 3/4 nebýt jich, nebylo by to tak
ani nevíte jak se mi po nih bude stýzkat
normálně, když jsem to četla, tak mi ukápla slza, fakt něco
a to ani nemluvím o tom, co jsem dělala, když jsem na to koukala =[
bez těch dvou už to nebude jaký to bývalo
už neuslyším ten krásný hlas Hyorim a Joongkiho
neuvidím nikoho tak přirozeného jako je dva
neuslyším jak Joongki pořád říká 'yee'
neuvidím jak při uvádění dvou nejlepších umělců točili pomocnými papíry (na začátku)
neuvidím jak se loučili a natočili se na stranu..
proboha, já asi fakt omdlím úzkostí
je mi děsně

_________________________________________________
Moderátoři Seo Hyorim a Song Joongki měli dnes,19. listopadu,  jejich poslední vysílání jako moderátoři na KBS "Music Bank".

Dvojice začala moderovat posledního Srpna 2009 a byli moderátoři této show 1 rok a 3 měsíce, ke svému náhlému odchodu dnes dali jejich poděkování a slzy rozloučení.

SNSD vyhrály a byly v pořadí první v K-Chart třetí týden v řadě a Seo Hyorim si nemohla pomoci, ale plakala když říkali na konci show své sbohem.

Seo Hyorim řekla "Na začátku jsme byli nezkušení a jako moderátoři úplní nováčci a jak čas běžel, udělali jsme velký pokrok. Děkuji vám, že jste nás podporovali. Zdá se, že tato etapa skončila". Song Joongki se snažil smát, ale také si nemohl pomoci a ronil slzy. I přes jejich emocionální loučení se usmívali do konce.

Počínajíc od epizody Music Banku 26. listopadu je nahradí noví moderátoři Hyun Woo a Kim Min Ji.

zdroj: Newsen
Credits: blueprincess824 @ dkpopnews.net
CZ překlad: Meru
_______________________________________
Hyun Woo trochu znám, párkrát jsem ho někde viděla
Min Ji mi nic neříká, tak se nechám překvapit
jsem zvědavá, pro mě ty dvě zlatíčka nic nenahradí, ale ti noví za nic nemůžou

bude se mi ohromně stýzkat =[

1 komentář:

  1. Pláču s tebou :'-(
    Když čtu začátek tvého článku.. musím jen kývat a souhlasit s tebou.. Moje nejoblíbenější moderátorská dvojice :(( .. Budou mi dost chybět :'-((

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.