Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 21. listopadu 2010

• Beast - Beautiful [CZ titulky]

už jsem to sem dala nějak kolem pátý odpoledne
ale pak jsem si všimla, že mi tam normálně pár řádků chybělo..
jo, to jsou následky noční práce
takže jsem to opravila, udělala nový hardsub a zdlouhavě to nahrávala na mediafire opět..
takže je to tu až tak pozdě zas
_________________________
tentokrát se Beast vrhli do příběhu a je to jen a jen dobře
klip zaujme snad každého a o písničce ani nemluvím =]
prý bude pokračování, tak jsem natěšená už teď
ono na konci tam je část Niga jeil joha, takže to asi bude tahle
ale stejně pořád doufám, že to bude Lightless
ale vlastně mi bude jedno jaká to bude, všechny se mi líbí =[}
tak prostě hlavně ať je to nějaká =[}

chudák Dongwoon tady skoro ani nezpívá
ale miluju ten jeho pohled jak Junhyung spadne =[}

mediafire               001                  002                003              004                  005
(soubor .001 je chráněn heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů váš e-mail a já vám heslo pošlu)
video je dlouhý a tím pádem i trochu větší
proto ty čtyři částivšechny části dejte dohromady pomocí programu HJ Split 

! další titulky budou Nine Muses - Ladies !
bude to z 101022 Music Bank
a bude to tu za chvíli (až se to nahraje na mediafire, už jen chvilička ^_^)

16 komentářů:

  1. evabrnakova@seznam.cz Moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Saitou@seznam.cz děkuji pěkně.. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz diky tuhlu pisnicku fakt miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Mmmmm ^^ Jak jsem si mohla všimnout až teď?
    Prosím :)
    Dandulka.23@seznam.cz, díky moc ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky moc prosím o heslo :) yunax2@seznam.cz Děkuju moc :) Tahle písnička je výborná poslouchám jí teď skoro pořád :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :))
    Prosím o heslo ^^
    magicshow@seznam.cz
    Děkuju ^_^

    OdpovědětVymazat
  7. Také bych chtěla poprosit o heslo:)
    praktikanktakk@seznam.cz
    Moc děkuju :)*

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím o heslo.. Moc děkují :))
    AdelaNovotna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Prosíííím hesielko :D hihi koreangirl225@azet.sk :D boože ja som s toho uplne hotováá :D mááš tu super preklady Dakujeeem velmi pekne :D newiem aani opísať tu vdačnosť hheh

    OdpovědětVymazat
  10. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  11. luky.petr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju moc za heslo a překlad :)), Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, prosím o heslo Itsugo.Jahudka@seznam.cz (schránku mám prázdnou^^)

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím o heslo ^^
    hachi707@seznam.cz
    díky x)

    OdpovědětVymazat
  15. Prosím o heslo na Telka108@seznam.cz ^^
    děkuju moc :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj.
    Prosila bych o heslo :o)
    Lucie.novakova81@seznam.cz
    Díky moc.L.

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.