Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




čtvrtek 26. dubna 2012

• Njekrásnější ženy světa?

po dlouhé době mám náladu psát takový
koukám na seznamu na mail a zaujal mě článek deset nejkrásnějších žen světa podle magazínu People 

vím, že server super.cz je bulvár, ale myslím, že časopis People není

ano, jsem typ člověka, který se podívá na video, o kterým předem cí,ž e je špatný jen ze zvědavosti
jsem člověk, který si přečte článek, o kterém už předem ví, že z něj nadšený nebude a možná ho i rozčílí
bohužel je to tak

začala jsem koukat na fotky 10 nejkrásnějších žen co jsou pod článkem
a tady přišlo to, co jsem očekávala
téměř všechny jsou z anglicky mluvících zemí (nevím, jestli to tak je, protože z nich znám asi jen dvě, jen typuju podle jmen)
tím se dostávám k první věci, ženy z ostatních zemí nejsou krásné?
podle tohoto časopisu asi ne
jinak si neumím vysvětlit důvod proč v žebříčku nejkrásnějších žen SVĚTA jsou ženy z pár zemí?
vypadá to, že podle nich asi nejsou krásné černošky a (jak nejspíš napadne i vás, pokud se zajímáte o Asii) asiatky
což samozřejmě není pravda, i když se o černošky nějak zvlášť nezajímám, tak vím, že hezké jsou
a asiatky? ty jsou taky hezké
ale fajn, to je prostě americká povaha, kterou bohužel se mi zdá převzali i češi
mám namysli zaslepení vlastní zemí (v našem případě Amerikou), sice by se v tomhle směru mohly lišit názory, ale podle mě si prostě američani myslí, že je u nich vše nejlepší a nedůležitější na celém světě
nepopírám, že v něčem jsou nejlepší, ale nesmí se to přehánět

ale to ještě není to co mi na takových "průzkumech" vadí nejvíc
pro někoho je to maličkost a hra se slovy
ale proč se to nejmenuje "nejkrásnější celebrity světa"? protože to je výstižnější
až někdo udělá průzkum z miliard žen na světě a pojmenuje ho "nekrásnější ženy na světě", tak budu mlčet
protože to bude pravdivý název
jsem si jistá že mimo kruh celebrit jsou ženy i mnohem hezčí, protože netuším co na některých z nich lidi vidí
některé jsou opravdu obyčejné, takové, které by se v davu v klidu ztratili a ani byste si jich nevšimli


ovšem to je jen můj názor
potřebovala jsem to ze sebe vypustit ven =]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.