Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 15. dubna 2012

• DB5K - Hey! Girl [CZ titulky]


docela je mi trapně, ale zroveň mám radost
trapně, protože jsem naposledy přidala překlad 19. února, což je skoro dva měsíce
ale mám radost, protože se mi vrátila tak trochu ta překladatelská nálada
nedávno jsem o tom psala, jak nemám chuť překládat ani nic
tak snad mi to dlouho vydrží =]


měla jsem teď prostě divný období
tak nějak jsem v jednom kuse hrála hry.. a pak jsem kvůli tomu neměla čas na věci co jsem normálně dělala
protože normálně hry denně nehraju
tím pádem se mi nechtělo překládat, radši jsem hrála
pak mi začaly unikat i hudební pořady a nakonec jsem s nima byla o měsíc pozadu..
takže jsem se je snažila v posledních týdnech nějak dohnat (teď akorát čekám na dnešní Inkigayo, tak jsem srovnaná konečně =])

nevím, ale zdá se mi, že v tý době, co jsem byla takhle mimo byly i písničky trochu slabší
když třeba porovnám písničky, co vyšly nedávno a ty co byly tak před tím měsícem, dvěma, tak to je něco úplně jinýho
tamty se mi strašně rychle oposlouchaly.. teda alespoň většina

a jak to bude s překlady dál? hodlám využít toho, že jsou teď současný písničky dobrý
mám najednou chuť je překládat, tak toho musím prostě využít
DB5K si schovám na nějakou další krizi =]

mediafire                             (pokud chcete heslo, napiště do komentářů e-mail, já ho tam pošlu)




! další titulky budou Seo Inguk - 밀고 당겨줘 (Tease Me) !
nevím ještě jestli vezmu videoklip nebo živý vystoupení
protože naživo to nemá chybu =]

4 komentáře:

  1. Já jsem pro živé vystoupení, je to ale samozřejmě na tobě

    OdpovědětVymazat
  2. Hi all, I love this video please
    could give me the password: arnel281@hotmail.com

    I will be very grateful:]

    OdpovědětVymazat
  3. Ahhh muzu poprosit o hesilko?^_^ na berusinecka287@seznam.cz Dekuji :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, mužu poprosit o heslo?? Děkuju předem :) Elfish17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.