Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




čtvrtek 4. srpna 2011

• Super Junior - Mr. Simple [MV vydán]

no co k tomu říct..
já jsem teda dost zklamaná
pokud jde o SuJu, tak jsem k nim láskou nikdy neplála
a nikdy to tak ani nebude
ale jejich titulní písničky se mi vždycky líbily

vím, že mají hodně fanoušků
tak se omlouvám, ale jinak to nejde
už když jsem slyšela tu písničku celou poprvý, tak mi to bylo jasný
přijde mi taková strašně chaotická
jako by někdo smíchal dohromady tisíce nástrojů a zvuků a čekal, co z toho vyjde
je mi jasný, co si o mě pomyslíte a jak po tý písničce fanoušci budou šílet
ale pardon, tohle mi nic neříká a nikdy nebude =]

4 komentáře:

  1. no taky nevím co ostatní na nich vidí, jsou úpe normální spíš podprůměrná skupina ach...

    OdpovědětVymazat
  2. to je myslím věc názoru ne??? co na nich ostatní vidí??? mají v sobě kouzlo...každý z nich!

    OdpovědětVymazat
  3. ano, je to věc názoru
    a tohle je blog, na který píšu svoje názory
    tys napsala svůj a já svůj, na to má snad každý právo
    nauč se trochu brát kritiku

    OdpovědětVymazat
  4. ano možná každý z nich má v sobě kouzlo, bohužel jejich poslední 3 písničky mi přijdou podobné, nejen melodie ale i tance apod, tímhle tempem jim to kouzlo jen ubyde...

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.