Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 7. srpna 2011

• Teen Top - 향수 뿌리지마 (Don't spray the perfume) [CZ titulky]

tak zas až v neděli no =[
já bych chtěla překládat častěji, zvlášť když jsou prázdniny a měla bych mít teoreticky volnějc
jenže je to všechno naopak a mám víc času, když chodím do školy
teď mi na brigádě nahustili směny na první tři týdny, takže chodím prakticky denně
a když se dostanu zničená domů, tak jsem ráda, že žiju a že se dostanu do postele
nic jinýho mě nezajímá
k tomu nemám ponětí co je za den většinou, tak se omlouvám zase jako vždycky no..

Teen Top.. debutem jsem si je celkem oblíbila
i když se tenkrát tři z nich (nebo kolik) ani nedostali ke slovu
a na to já jsem háklivá, a to ani nemluvím o nezpívání během vystoupení
to perfektně předvedli během Supa Luv
hlavně Chunji teda.. to byl otřes
ale věděla jsem, že zpívat umí (a tak dostal barvu pro nejoblíbenějšího člena)
tenkrát si pár lidí přálo, abych to přeložila, tak jsem tak udělala, i když mi to bylo trochu proti srsti
nerada překládám věci, co nemám ráda =[}
ale byla jsem ráda, že jsem aspoň někomu udělala radost

když jsem se pak dočetla, že budou mít comeback, nic to se mnou nedělalo
byli mi úplně volní
ale musím říct, že si polepšili
vystoupení dobrý, ani se nějak moc nezadýchácají a hlavně, zpívají!!
jen aby jim to vydrželo
tahle písnička je fakt trefa =]

mediafire               (soubor je pod heslem, pokud máte zájem, napište do komentářů e-mail a já tam heslo pošlu)

! další titulky budou After School Red - 밤 하늘에 (In the night sky) !

9 komentářů:

  1. Ahoj :D To si piš že si mi spravila radosť :D A velkúú :D Ja ich mam celkom rada :D ved ked už nespievaju tak aspon tancuju haha :D Ale tato pesnička je asi ich naj podla mna ...tak ti ešte ras moooooc dakujem za preklad :D A hmm ešte si prosim heslo k tomu :D LaDyKumi159@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  2. A ešte niečo by ma zaujimalo :D Akoto že ti to tak dobre ide s tym prekladanim ?? ty vieš korejsky ?? :D
    Ja ked prekladam tak mam s toho peknu kašu už ani prekladať nebudem asi bo mi to strašne vela času zabera a aj tak som si neni ista či je to v poriadku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím o heslo, Dann.23@seznam.cz
    Děkuju moc ^^

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj prosím o heslo
    Kejlone-tz@seznam.cz
    děkuju^^

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj prosím heslo kourilova07@seznam.cz
    díky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj prosím o heslo
    anime17@seznam.cz :)
    moc děkuju za překlad

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím heslo, moc děkuji, udělala jsi mi velkou radost. Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo? Děkuji předem.. Saitou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    prosím o heslo
    MarketkaB1@seznam.cz
    a mockrát děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.