Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 7. srpna 2011

• Dal Shabet - Bling bling [teaser]

4 komentáře:

  1. Máš úplně úžasnej blog. :-)) Tvý názory jsou fakt super a ztotožňuji se s nimi. :-)) Jaká je tvá nejoblíbenější skupina? Má bývala DBSK, teď hodně poslouchám SuJu, ty je ale podle toho co píšeš nemáš ráda. :D

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se ti tu líbí ^_^
    moje rozhodně DBSK, nikdy se to nezmění, mají v sobě spoustu věcí, co jiné skupiny nemají
    akorát je děsná škoda, že už nejsou spolu, ale věřím, že se k sobě jednou vrátí
    a hned za nima jsou Beast
    ne že bych SuJu neměla ráda, jen mi přijdou trochu přeceňovaný, pardon, ale bohužel to tak vidím =]
    ale nejsou sami, (z mého pohledu) přeceňovaných skupin je docela dost a jsou to právě ty, co nemám zrovna moc ráda
    jmenovat je nebudu, nebo mě budou všicí nenávidět a to nemám za potřebí asi =[}

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kdo by tě za to nenáviděl by musel bejt vůl. :D To je přeci nesmysl. :-)) A jak se jmenuješ? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ale tak, všicí to známe
    fanoušci si brání svoje oblíbence ať se děje cokoliv a přehlížejí jejich slabý stránky, já mezi ně asi patřím taky =[}
    no.. ne že ybch to tu chtěla nějak ventilovat, ale tak když se ptáš, Marcela jsem, nemám to jméno ráda
    jak ty?

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.