Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 23. srpna 2011

• Heechul nastupuje na vojnu

tak tohle teda je zpráva
nejprve jsem přemýšlela, jestli dělat samostatný článek, ale proč ne
jsem tak šokovaná, že to klidně udělám =[}

dneska si tak pročítám, co je novýho a uvidím bombu
že Heechul od 1.9.2011 nastupuje na vojnu
já vím, že to někdy přijít muselo, ale tak nějak jsem to nečekala

to byly furt všude psychický přípravy na to, jak odejde Leeteuk na vojnu
a najednou z čista jasna se objeví tahle zpráva
člověk se o tom dozví dýl než o Leeteukovi a ještě ke všemu tam jde dřív..

snad každý ví, že nejsem největší milovník SuJu
ale taky nejsem žádný anti, respektuju je, stejně tak je to s E.L.F
a tohle nepřeju žádnýmu fanklubu
pokud by se lidi třídili, podle vlastností, já bych byla mezi těma chudákama, co se vcítí do každého ať chce nebo ne
chudáky říkám proto, protože prožívám všechno, když sleduju film, kde vedou vězně, jako bych uvažovala o tom, proč jsem zločin spáchala, zpytovala svědomí
a tak je to se vším v mém životě, není to žádný medík =[}
a abych se konečně dostala k jádru věci
až mi začnou odcházet postupně kluci z DB5K na vojnu, tak mi bude děsně, obzvlášť, když to bude takhle na rychlo

takže chápu všechny fanoušky a nepřeju jim to
ale buďte silní =]
nic víc se dělat nedá


1 komentář:

  1. Presne tak ako vravíš ...tiež niesom žiaden extra fanda ale niektoré pesníčky maju fajn ...božíínku jeho mam celkom rada ...zo suju asi najradšej (poznate to s každej kapel ma človek vždy aspon jedneho oblubeneho...teda aspon u mna to tak je :D no a heechul je zo suju prestne toto :D...dobre moc kecáám ...ale inak sme na tom rovnako tiež všetko až moc prežívam a niekedy sa kvoli tomu citim pred druhými jak idiot ....chudááčik dufam len že sa mu nič nestane ..

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.