Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 8. ledna 2011

• DBSK - 왜 (Keep Your Head Down) [CZ titulky]

už mi začíná hrabat z toho jak o té situaci pořád přemýšlím
ať dělám co dělám, mám prostě radši JYJ..
nevím jestli je to tím, že tam je o jednoho člena víc
nebo tím, že HoMin používá dál jméno DBSK
nebo tím, že když vystupují JYJ, každý by mohl přečíst z jejich tváře bolest a lítost
ale když se kouknete na výraz HoMina, řekli byste, že jsou snad šťastní, že je to takhle..
možná je to jen plán, ono taky HoMin má energickou písničku, ale to neznamená, že i přes 'hraní' radosti nebude aspoň trochu znát utrpení..
nemám z toho vůbec dobrý pocit, protože co když jsou opravdu HoMin na JYJ naštvaní
už je nemají rádi..? 
haló, to je psychiatrie? těšte se na mě, za chvíli tam jsem jak na koni..

včera jsem taky četla nějaký článek a bylo tam napsáno jak se navzájem obě strany obviňují
je to pravda a bojím se, že když to takhle půjde dál, bude navždycky konec
taky se vedou debaty o tom, jestli je tenhle text vzkaz pro JYJ
já bych řekla, že ano
ale neobviňuju HoMina, protože (i když to nevím jistě) to asi nenapsali oni
jestli je pravda to co řekli JYJ (od SM dostali píseň a nemohli říct ani slovo, všechno se domlouvalo bez nich), tak ani HoMin za ten text nemůžou
ale jestli to tak není, tak je to špatný..

na druhou stranu, na tu situaci, která teď je by se dal našroubovat jakýkoliv text o milencích, kteří se rozešli =[}

tu písničku miluju, ale měla bych ji ještě radši, kdyby tam bylo míň toho rapu
Yunho vlatně ani moc nezpíval.. 
nejradši ji mám od 3:38 do konce , tu bubnovou část s tancem jednoduše zbožňuju

mediafire                 (soubor je pod heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů váš e-mail a já vám heslo pošlu)

! další titulky budou MBLAQ - Cry !
už jsem o tom jednou psala, takže to tu bude
ale nevím kdy, melu to pořád dokola, ale vážně jsem poslední dobou jak chodící mrtvola
možná to bude zítra, možná v týdnu, možná příští týden, promiňte, ale vážně nevím

11 komentářů:

  1. ahojky prosim o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz dekuju^^

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju. evabrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj mohla bych poprosit o zaslání hesla^^ kozielova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím.. Dandulka.23@seznam.cz
    Děkuju moc ^^
    Mmm.. MBLAQ :) Budeš dělat i BTD od Infinite? :) Mám jí teď pořád v hlavě.

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj poslala bys mi prosím heslo? ^^ děkuji za překlad ^^
    Sanghee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já spíše fandím Hominovi, hodně lidí na ně nadává, že mají comeback, ale nemají snad JYJ už dvě alba?? Navíc prý SM nabízelo změnu podmínek v těch jejich smlouvách, ale oni se jim prý neobtěžovali ani odpovědět. Přišlo mi, že JYJ neměli se svou aktuální hudbou takový úspěch, jako Homin, tak teď zanechávají zprávy jak je všechno smutné atd.. Jakoby ještě chtěli rozdmíchat nenávist k Hominovi.

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj prosím o heslo kourilova07@seznam.cz
    děkuji^^

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky věřím více v JYJ. Prostě u mě to tak je a neovlivním to. Teď, až vyjde Their rooms, our story, se moje víra ještě prohlubí. Vlastnoručně napsané songy s vcítěním jejich života....
    Jenom mě štve, jak zpěváci od SM obhajují HoMin. Ne že bych nebyla ráda. Je super, že je obhajují na vlastní pěst, spíše jde o to, že JYJ jen říkají své pocity, nebojí se jich a kvůli tomu se tohle začíná.
    Klidně ať je obhajují, ale neútočí tak na JYJ... už mívám depky z toho, jak se obě strany "hádají"... chci aby to nechali být.

    no nic, těším se na Cry:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dostanu heslo prosím?? berusinecka287@seznam.cz děkuji :3

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím o heslo ^^
    hachi707@seznam.cz
    díky x)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky prosím o heslo :D Telka108@seznam.cz díkes :)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.