Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 11. května 2010

• Sunao ni narenakute ep 4 [CZ titulky]

tak jsem s tím zas dneska strávila celý odpoledne až do teď
ale aspoň to mám z krku a netahám to i do druhýho dne
to už by se mi pak do toho zas nechtělo
znám se no =[}

řeknu vám, že u konce tak nějak 15 minut před koncem dílu už se mi ty prsty na tý klávesnici motaly takovým způsobem
a úplně jsem pak u konce zapomínala jak je vlastně česká věta
a jak je správně gramatika
úplně jsem nad snadnou větou přemýšlela, jestli to sloveso má být tady a nebo o slovo dopředu
no, tak už asi vím, jak vypadá přepracovanost =[}
a řeknu vám, že to není žádný medík =[}
jestli tam budou chyby, překlepy a tak, tak se za to moc omlouvám
_____________________________
každý díl je pořád lepší a lepší

jak já jsem Jaejoongovi fandila, když se pral s Nakajim =[}
pokaždý, když Nakajimu dal, tak jsem uplně vyváděla "do toho"
magor prostě

bratr Haru má nádhernej hlas
doufám, že bude v dalších dílech mluvit víc
abych měla co poslouchat ^_^

jak já se smála když Nakajimu vylila to pití přímo na obličej
ten si tak myslí =[}
ale stejně je v pohodě

hrozně se mi líbilo, když Jaejoongovi vzala sestra ten dopis

jak to tak vypadá, v každým díle bude rvačka
a pokaždý to odnese Jaejoongie
chudáček, příště to dost schytá, to už asi nebudou jen tak dvě, tři rány

no už se prostě nemůžu dočkat
_______________________________

odkaz na titulky -                mediafire          [načasováno překladatelskou skupinou GOE;SS nebo druhý odkaz GOE;SS]
odkaz na RAW [v HD 720p] -             torrent            megaupload          [oboje od překladatelské skupiny GOE;SS]
_____________________________

řekněte něco aspoň, když už si to stahujete
vím, že to dělá minimum lidí
a že na to u nás nikdo není zvyklý
ale ten, kdo ani nepoděkuje si vážně nikdy nezkusil něco jako je dělání titulků
takový ignoranty úplně miluju
tak buďte prosím jiní a vyjádřete trochu úcty a že si toho vážíte!!


jejda, dneska jsem se nějak rozepsala =[}a jdu spát, konečně taky v rozumný čas někdy ^_^
užijte si titulky ^_^

3 komentáře:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.