Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 23. května 2010

• Cassiopeia na Dream Concert 2010!

včera jsem viděla fotky, jak Cassiopeia byla na Dream Concertu 2010
nemohla jsem tomu uvěřit, protože DBSK tam vůbec nebyli
říkala jsem si, že si je někdo spletl s fanoušky Lee Hyori (taky má červenou barvu)
ale proč by fanoušci Lee Hyori zpívali písničky od DBSK a skandovali DBSK?
tak je to jasný
_____________________
Kolem 100 (někdo říká 600) Cassiopeia přišlo na konzert i když tam DBSK nebyli. ELF (fanoušci Super Junior) byli tak hodní, že se podělili o svoje místa s fanoušky DBSK. Naši fandové a fandové SuJu jsou si opravdu blízcí :) Děkujeme vám ELF za vaší věčnou podporu.

Credits: newsen + hankyung.com + tvdaily
Shared by: DBSKnights

______________________
"Heechul taky poznal Cassiopeiu, která skandovala a křičela jeho jméno. Dále řekl, že DBSK je rodina, tak pro Cassiopeiu zpíval speciální píseň. Byla to část v Love in the Ice, kde zpívá Junsu."♥

credit : SuJu 3rd thread in soompi 
______________________
Cassiopeia zpívala Mirotic a Balloons
______________________

je to neuvěřitelný
Cassiopeia přišla i přes to, že tam DBSK nebyli
a ELF jsou tak moc hodní, že jim půjčili svoje místa
dokonce i když tam bylo ostatních fanklubů víc než Cassiopeije, tak je Cassiopeia naprosto překřičela
jsem na ně pyšná ^_^

doufám, že to členové DBSK viděli, protože by jim to mohlo dodat ještě sílu
určitě jí potřebujou

Mirotic ↓


Balloons ↓


skandování ↓


Mirotic ↓
během přestávky


Dream Concert bude odvysílán 30.5.2010 ve 4 hodiny odpoledne, takže to bude místo Inkigayo

3 komentáře:

  1. Promiň, že tě opravuju, ale Cassies seděly na místech SHINee ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já vím, já jen napsala to, co jsem četla
    kdo ví jak to bylo..

    OdpovědětVymazat
  3. mno viděla jsem fotky :) a vedle nich seděli Fanoušci SHINee a potom jsem viděla rozdělení hlediště a SHINee seděli hodně daleko od SuJu ;)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.