Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 26. prosince 2009

• Music Core 091226

zvláštní je, že když se na něco člověk těší, tak to je nakonec nic moc a když je mu to jedno, tak je to úplně úžasný
↑ na včerejší Music Bank jsem se hrozně moc těšila a nakonec to byl normál a dnešní Music Core jsem moc neprožívala a bylo to úžasný

nebudu sem dávat všecko, jen skoro všecko =[}

_____________________________________________________________________

T-ara - Time to love + Bo peep Bo peep
TTL jsem nikdy neměla ráda, a jsem na tom pořád stejně, ale Bo peep Bo peep mám ráda




Kara - Honey




Beast - Bad girl + Mystery
po tak dlouhý době konečně Bad girl, i když to usekli zrovna když měla být moje oblíbená část, tak mi to nevadilo




4Minute - Muzik
byla jsem docela zvědavá, jestli se u nich za tu dobu něco změnilo, něco se změnilo, ale spousta věcí zůstala při starým [např.: Hyuna má pořád stejně nepříjemný hlas =[}]




SHINee - Get down + Ring Ding Dong
páni, jedno z jejich nejlepších vystoupení, fakt, Get down bylo úžasný a RDD taky dokonalý, nemám slov




SNSD - Sowoneul malhaebwa + Gee




Super Junior - Sorry sorry
smutný, když jich je tam takhle málo =[, doufám, že se to brzy všecko vyřeší




2PM - Heartbeat + I hate you




Brown eyed girls - Abracadabra




After school - Diva + Because of you
už jsem se bála, že budou vystupovat Because of you v tom barevným oblečení =[}, to by to vypadalo asi




Onew, Minho a Jiyoung
Onew válí =[}, jak se tváří u Abracadabra =[}

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.