Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 29. prosince 2009

• SBS Gayo Daejun 2009 [091229]


kvůli tomuhle nebylo v něděli Inkigayo a nakonec mi to ani nevadí =[}
nebudu sem dávat všecko, i tak je toho až dost


SNSD - Gee + Sowoneul Malhaebwa

v pyžamech? dobrý no =[}





G-Dragon & Tae Yang - Gossip Man + Heartbreaker + Geojitmal + Korean Dream
ráda bych nic neříkala, ale tohle fakt nejde =[}, v tý kápi je jak Mozkomor, hůů =[}, pak si to sundá a.. ty vlasy !! =[}, na druhou stranu, na ty vlasy se ještě aspoň dá koukat, což nemůžu říct o těch kalhotech =[}, ty nejspíš nosil už v deseti letech =[}





2PM - Again & Again + Tired of waiting + Heartbeat
tentokrát fakt dokonalý, zůstala jsem sedět s pusou dokořán



KARA - Honey Remix + Same Heart
podle mě, nic moc, ale spíš to nic





SHINee & Super Junior - Gee
Heechul si to očividně užíval =[}




Super Junior, SHINee, MBLAQ - Muzik
Shindong =[}, fakt hromový smích =[}



2PM, 2AM, BEAST - Sign



After school - Because of you



2PM, Lee SeungGi, Beast + MBLAQ, Super Junior - Michael Jackson tribute
páni, Beast a MBLAQ spolu na scéně, super, akorát bylo těžký rozeznat kdo je kdo =[}



After School, 4Minute & KARA - Heartbeat
dokonalý, i v dámský verzi je to skvělý, Hyuna by měla nechat toho svýho ukňouranýho tónu a začít vždycky rapovat přesně takhle, takhle je to krásný



Park Bom & Taeyang - You and I + CL & G-Dragon - The Leaders
You and I měla by být udělaná jako duet i normálně, protože tohle bylo neskutečný



2NE1 & Taeyang & G-Dragon - Let's Go Party
na tohle jsem čekala dlouho



SHINee - Juliette [akustic] + Ring Ding Dong



2PM - Romance [Dru Hill - 5 Steps]



SNSD, F(x) - Sorry sorry



Beast vs. MBLAQ - Dance battle
miluju Beast a miluju MBLAQ, takže nemám slov, fakt!



CL - Heartbreaker



4Minute - Hollaback girl + Hot issue + Muzik
bývají i horší =[}, a to jsem je měla tak ráda =[}



T-ara - Bo peep Bo peep
remix všecko zkazil, jako vždycky, jak já ty remixy nenávidím =[}



F(x) + Shindong - Chu~♡ 
Eunhyuk je z toho kouzla nějakej vyplesknutej =[}



Beast - Mystery + MBLAQ - Oh yeah



F (x), Kara - Ring Ding Dong



Brown Eyed Girls & 2AM - Sign



2PM, Beast - Mister




Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.