Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 15. září 2009

• Jaejoong, Yoochun a Junsu proti SM Entertaiment

Asi každý o tom ví, takže to nebudu protahovat

Jaejoong, Yoochun a Junsu podali na SM žalobu kvůli tomu, že je SM okrádala a nebo kvůli nějakým dokumentům [sama se v tom moc nevyznám..]

a dneska jsem četla, že by Jaejoong, Junsu a Yoochun odešli z SM a Changmin a Yunho by tam zůstali. Ale jak by asi fungovala skupina, když by 2 členové byli u SM a 3 u jiné společnosti.. to by asi nefungovalo.. jestli se rozpadnou, tak..

ani radši nebudu mluvit o tom, jak by asi reagovala Cassiopeia.. SM by to asi měla zpočítaný =[}

škoda, že je to teď kvůli těm zmatkům všechno v háji.. nebudou vytupovat na Asia song festival 09 a dost možná ani na Dream Concert 09, nedokážu si to představit, kdo bude vystupovat poslední? na koho využijou ohňostroj? a co udělaj s takovou spoustou volných míst na sezení? a co Asia song festival? Která skupina reprezentuje  Jižní Koreu líp než DBSK? aaa~ radši mlčím..

kéž by aspoň na tom Dream Concert když už ne na Asia song festlival..

stýská se mi po jejich korejských písničkách. japonský jsou taky fajn, ale mám radši, když zpívají korejsky

saranghae DBSK~

♥   동방신기   ♥ 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.