Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 22. května 2012

• Kim Junsu - 타란탈레그라 (Tarantallegra) [CZ titulky]

tak opět se zpožděním
jo to je parádní písnička, uchvátila mě hned
i když bych se nezlobila, kdyby tam Flowsik nebyl
nemyslím to nějak špatně nebo tak, ale prostě by mi ty jeho části v písničce nechyběly
nevím, možná mi nesedí jeho hlas..? nevím čím to je

trochu mi trvalo, než jsem si vůbec zapamatovala, jak se ta písnička jmenuje..
to se mi moc často nestává
hodně mi ale pomohlo to, že se tam to slovo opakuje v tý písničce hódně často =[}
ale na první pohled je to slovo prostě děsná motanice
a až teprve dneska jsem zjistila, že Tarantallegra je prý kouzlo z Haryho Pottera =[}
tak to jsem fakt netušila

nedávno jsem i zjistila, že ta ženská v tom klipu je Junsu
myslím, že je tak nějak po prvním refrénu tam
je mi trapně, že jsem ho nepoznala =[}
nějak jsem to nezkoumala, protože proč bych si měla prohlížet nějakou holku, že?
ale pak se ukázalo, že ta holka je vlastně Junsu =[} hmm =[}

a moje naprosto nejoblíbenější část? to se asi nezmění
je to ta část co začíná na 2:25 a pak na konci ještě na 3:46
to je fakt parádní
a samozřejmě o písničce s nástroji z orchestru nemusím ani nic říkat, ne?
takový věci miluju v písničkách, smyčcový nástroje a někdy i klavír, to je moje =]


mediafire            (pokud chcete heslo, napište do komentářů e-mail a já tam heslo pošlu)



! další titulky budou Dalmatian - E.R !
na tohle se taky hodně těším =]

9 komentářů:

  1. Prosím tě prosím, jak to mají s jménem a příjmením? Mám v tom guláš a nevím jak to vlastně správně je. Děkuju moc.

    OdpovědětVymazat
  2. teď nějak nevím na co přesně se ptáš
    ale tak Junsu je jméno a Kim příjmení
    pokud vím, tak v Koreji (asi i v Japonsku a možná i jinde na východě Asie) se píše příjmení jako první, takže my napíšeme Jan Novák a oni by napsali Novák Jan
    myslím že ani nemají jména v kalendáři, vymýšlejí si je a každé jméno něco znamená
    u nás se berou (nevím jak to říct) při rozeznávání lidí spíš příjmení, protože je větší šance, že potkáš v jedný místnosti dva Ondřeje než dva Nováky třeba, u nich je to pokud vím naopak
    jestli se teda ptáš na tohle =]

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, přesně, díky moc pipí. :*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj.. mohla bych poprosit o heslo? Díky Saitou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím o heslo, kourilova07@seznam.cz díky:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Meru děkuju za překlad^^ kozielova.tereza@seznam.cz díky Terka

    OdpovědětVymazat
  7. prosím heslo, děkuji :), Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím ^^
    Vůbec to sice neznám ,ale o důvod víc si to pustit ^^.
    Tak prosím taky o heslo (-^_^-)
    hachi707@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím o heslo :) děkuji :) yunax2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.