Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 16. května 2012

• John Park - Falling [CZ titulky]

já vím, zase pozdě.. já se prostě neponaučím
ale tak ve škole už brzy končíme, protože první 2 týdny v červnu jdeme na praxi a pak už nebudeme mít šanci známky opravovat moc
do toho věčně v práci tenhle týden.. fakt každý druhý den a zrovna ty dny, kdy jsme hráli hokej.. takže jediný západ co jsem viděla bylo proti Lotyšsku a Německu a pak ze záznamu i proti Rusku.. takže parádička
zítra se Švédama.. docela se bojím, s nima míváme většinou problém, úplně jiný styl hry mají =\

ale k věci =]
John Park byl jeden t účastníků superstar, který jsem nějak nemusela
a kdybych se musela rozhodnout mezi tím, jestli jsem ho měla nebo neměla ráda, tak bych řekla, že jsem ho ráda neměla
proto jsem si týhle písničky nejdřív ani nevšímala
no řekněte, zajímá vás písnička od někoho, koho nemáte rádi? ne =]
ale pak jsem se jednou podívala na jeho vystoupení, když jsem koukala na Music Bank a říkala jsem si, že ta písnička není špatná
pak jsem viděla další vystoupení a už se mi líbila
asi nemůžu říct, že bych ho měla ráda, ale už ho mám radši =[}
nevím, je v něm něco, co mi je zjevně hodně nesympatický

i když mi to přijde, že většina lidí má ráda v týhle písničce vysoký refrén
pro mě je to část, kterou mám ráda nejmíň, ale ty ostatní části.. ty mám hodně ráda =]

mediafire          (pro heslo napište do komentářů e-mail)



! další titulky budou Kim Junsu - 타란탈레그라 (Tarantallegra) !
co jinýho taky =[}
a po něm budou Dalmatian, to jinak prostě nejde =]
ta písnička je taky dokonalá

2 komentáře:

  1. prossím o titulky děkuji moc:)), Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím o heslo *_*
    Hachi707@seznam.cz
    díky moc ^^

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.