Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 15. května 2012

• Dalmatian - E.R [MV vydán]

tak před chvílí jsem byla unešená z nových Infinite
ale teď teda nevím jak vyjádřit můj názor na tuhle písničku.. musím hledat slova
kdyby někdo z těch nesmyslů co teď budou pravděpodobně následovat nepochopil, co se snažím říct, tak ji miluju, naprosto
vím, že porovnávat tyhle dvě písničky je nesmysl, je to úplně jiný styl, ale když už jsem je jednou zmínila..
teď říkám jen co osobně preferuju, neříkám, co je lepší nebo tak, každý má svůj vlastní názor, za kterým si musí vždycky stát =]
mě se prostě víc líbí písnička od Dalmatian než ta od Infinite
když to vezmu z pohledu hudby, tak styl E.R je mi blíž než Chaser, klip se mi líbí víc u E.R
E.R ve mě zanechala stopu hned po prvním poslechu, okamžitě jsem si ji zpívala a broukala
což se mi před asi 15 minutama (?) nestalo, po 15 minutách tý písničce ani nemůžu přijít na melodii, natož nějaký slova
klip mě taky zaujal víc, tak nějak to na mě působilo.. zase mám nedostatek slov..
bude to znít blbě, ale jako by na mě klip k E.R sáhl, a myslím to metaforicky =[}
něco ve mně zanechal
a kdyby tenhle týden nevyšel Junsu, na 100% bych chtěla, aby tenhle klip zrecenzovali Simon a Martina z eatyourkimchi =]

co ještě musím zmínit je jejich velká změna.. hodně velká
pokud jsem dobře informovaná, tak Dari je na vojně, David skupinu opustil a přibrali novýho člena (nevím jak se jmenuje, pardon =])
takže z původních 6 je teď 5, ale stejně mi to přijde, že jich tam chybí víc
ale to se mi jen zdá

a omlouvám se za to porovnávání
viděla jsem klipy hned po sobě, možná s minutovým rozestupem, tak se nešlo ubránit


Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.