Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pátek 4. listopadu 2011

• Brown Eyed Girls - Cleansing Cream [MV vydán]

podle fotky co vydaly bych řekla, že ta písnička bude veselá
protože jsou namalovaný veselýma barvama
ale je to úplně jinak

písnička mi něčím hodně připomíná Pray od Sunny Hill
a jestli dobře chápu ten klip, tak to byla nějaká její dcera??
byla slepá, chtěla být jako ona a chtěla si osahat jejího muže, ale ta starší na ni žárlila  
pak už toho měla dost, tak se ji pokusila zabít?
takhle jsem to teda pochopila

2 komentáře:

  1. jo jo taky mi to strašně připomíná Pray. Bude to taky tim MV... taký psycho. Ale nechápu jaký ty dvě ženy ( nebo žena a holka) mají mezi sebou vztah.. mě napadá že to jsou sestry ,ale fakt netušim

    OdpovědětVymazat
  2. Oni jsou to sestry. Ta jedna je starší sestra a ta druhá (s tím šátkem na očích) je mladší sestra. Ta mladší je po nějaký nehodě slepá a ta starší vyvázla z toho bez následku (a jejich rodiče zemřeli). A ta mladší sestra je trochu osamělá a ještě "malá" takže je zvědavá. A právě jednoho večera nemohla usnout a tak šla za svojí sestrou. Objíma ji a potom je vlastně zvědavá, jak vypadá, nebo jaký je manžel svý sestry. A najednou se ta starší sestra probudí a uvidí to. A od té doby začíná podezírat svojí sestru, že miluje svýho manžela. Tak to začíná vrcholit. Tak teda jednoho dne se ta mladší sestra namaluje, protože chce vypadat jako její sestra (prostě ji měla moc ráda a chtěla vypadat jako ona). A ta starší sestra to pochopí tak, že chtěla udělat dojem na toho manžela. V tu chvíli se prostě naštve a násilím svojí sestru odvodí do koupelny a nakonec si uvědomí, co vlastně dělá. Možná si myslíte, že ta starší sestra je hrozně zlá, ale není. To je následkem té nehody. Jednoho dne měla všechno nastarost ona, neměla se o koho opřít, prostě byla sama, jen s mladší sestrou. A když si našla někoho, koho miluje nechtěla ho ztratit.

    Haha... To bylo asi hodně dlouhý, co? A tohle jsem si nevymyslela. Já jsem z Koreje, takže to vím. (A chodím do český školy, takže umím i česky.)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.