Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pátek 7. ledna 2011

• Sungmin se na cyworldu vyjadřuje k problému 'JYJ-Homin'?


denně je prostě minimálně jeden článek, který vytvoří nejhorší náladu, která nejde zlepšit ničím
předem upozorňuju, že se neví na koho je tohle namířeno, jen překládám, co jsem se dočetla
_________________________________________
"Posílám tuto zprávu, protože si myslím, že zašli příliš daleko.. Nevzpomínají si snad na staré časy, když jsme se navzájem utěšovali a slíbili si tvrdě pracovat.. My, co jsme původně tak rádi cvičili.. Ztratili nás, co jsme snili být jednou v televizi.. Doufám, že si stoupnou před zrcadlo a zváží, jestli neztratili svůj původní cíl~ Pochopil jsem, když nás ranili odchodem beze slova, aby našli vlastní cestu a odpustil jsem jim, kvůli lásce ke všem těm dobám, kdy jsme byli spolu.. Nevím proč dělají hlupáky z těch, kteří tiše tvrdě pracují tím, že říkají tyhle překvapivé lži a bolestivá slova."

Picture source: Newsen
Translated by Minnie @ SUJUISM.BLOGSPOT.COM

CZ překlad: Meru
_________________________________________
podle mě slova "když nás ranili odchodem beze slova, aby našli vlastní cestu" jasně ukazují na koho je to směřováno
poslední dobou se to všechno jenom zvětšuje a zvětšuje
je to pořád horší a horší
tohle už snad ani není pravda
jak se tak zdá, tak zpěváci z SM si tvrdě stojí za SM
nevím proč, pochybuju o tom, že by jim někdo přikazoval, co si mají psát na vlastní profily
takže tohle je určitě z jeho hlavy

ale taková slova a všechno co se v poslední době řeší jenom roděluje fanoušky na dvě skupiny
i když někdo říká, že věří všem pěti členům a nedělá v tom rozdíl, určitě v nitru sympatizují víc s jedním názorem
v mém případě zabral 'plán' na rozdělení fanoušků na dvě skupiny a jen sleduju, jak je to den za dnem pořád horší a horší
už jsem z toho zoufalá, nepřemýšlím o ničem jiném než jsou tyhle složitosti
myslím na to v jednom kuse.. počítám o hodině příklad a stejně pořád myslím na tohle
postupně se v tom ztrácím a to jsem si myslela, jak to bylo loni komplikovaný
teď je to mnohem horší a ani nevím, komu bych měla věřit
nejradši bych se uložila do tvrdého spánku a vzbudila se až to bude všechno vyřešený a všech pět bude zase pohromadě
kruhy pod očima jak kdyby mě někdo zmlátil.. ó, děkuji vám osobo co jste vymyslela make-up =[} =[}
spánek taky potřebuju jak sůl, tak bych zabila dvě mouchy jednou ranou
chtěla bych mít stroj času..

2 komentáře:

  1. Popravdě.. já už se v tom úplně ztratila, nevím, co si myslet...
    Jo, zpěváci z SM si stojí za SM a podporujou HoMin, jakoby JYJ neexistovali, mi příjde..
    Neznala jsem DBSK předtím, než se rozdělili, ale DBSK pro mě bude pořád všech pět, ne HoMin..
    Psala jsi tu, že nechápeš, proč neodešli i ti dva.. Nad tím jsem taky vždycky přemýšlela a na nic nepřišla.. Nedovedu si představit, co by se mezi nimi muselo stát, aby se rozhádali..
    Vyjádřili se k tomuhle Yunho s Changminem? Myslím ke všemu, ne k Sungminovi.
    A jestli je tohle celý opravdu plán, jak rozdělit fanynky na dva tábory.. tak se jim to moc daří :-/ Já sama nevím, komu mám věřit, chci věřit JYJ i HoMin, ale copak to pořádně jde po tom, co napsal Sungmin?
    Danny (Dandulka.23@seznam.cz) budu se ti tu tak podepisovat, nechce se mi přihlašovat přes Google ;D

    OdpovědětVymazat
  2. já je znám od Mirotic, to bylo chvíli před tím, než se to všechno stalo
    takže taky moc nevím jaký to bývalo tenkrát, ale když jsem koukala na nějaký pořady s nimi, tak mi to přijde jako bych je znala už dlouho
    a i když třeba SM nejsou zas až tak příšerní, tak si myslím, že by HoMina nenechali mluvit o tom, co si vlastně myslí
    určitě by kontrolovali o čem by mluvili =[

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.