Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




čtvrtek 6. ledna 2011

• Junsu na twitteru sdělil své city


jeden z nejlepších způsobů jak si dokonale pokazit náladu
tohle mě fakt chytlo za srdce a donutilo mě to nad tím dlouho přemýšlet
_________________________________
Tweety člena skupiny JYJ Kim Junsu ochromily fanoušky.

Kim Junsu 6. ledna odpoledne napsal na svůj twitter, "Tohle nemůže být pravda.. Věřil jsem tomu, že ten člověk byl nepřítel všech nás pěti, ale teď si myslím, že všichni z nás to tak nevidí."
"Vidět, jak vyjadřuješ svou vděčnost někomu, kdo byl náš nepřítel mě udivuje.. musela se stát spousta věcí, když jsme byli na dlouhou dobu odděleni. Začínám být unavený."

Pokračoval, "Celou dobu se snažím myslet, vidět a slyšet jen dobré věci, ale dnes mi to připadá opravdu těžké." Kim Junsu také napsal, "I když jsme odděleni, tak tohle není správné, Hyung. Sdíleli jsme stejný názor. Proč tohle děláš." Zdá se, že je to namířeno na konkrétní osobu.

Fanoušci JYJ předpokládají, že tweety byly zprávy pro dva členy TVXQ.

Na novém albu TVXQ po 2 roky a 3 měsíce dlouhé pauze leader U-Know Yunho poděkoval Lee Soo Man z SM Entertainment v jeho děkovné poznámce. U-Know Yunho řekl, "Nyní začíná druhý čin TVXQ." Toto je jako zpráva pro označení začátku nových TVXQ.

Před tweety Kim Junsu změnil Youngwoong Jaejoong jeho profil na "Udrž hlavu nahoře a udrž otevřenou mysl" a napsal smysluplnou větu, "Jen doufám v existenci. Zavírám oči, uši." To upoutalo velkou pozornost.

Spekuluje se, že vzkaz 'Udrž hlavu nahoře' ['Keep your head up'] odkazuje na text titulní písně TVXQ 'Proč (Udrž hlavu dole)' ['Why (Keep Your Head Down)'], který dostal společnost SM Entertainment do diskuze.

credit: Newsen
trans: sharingyoochun.net
CZ překlad: Meru
_____________________________

upřímně? už vážně nevím co si myslet
hodně jsem o tom přemýšlela, pročítala jsem si to několikrát a všechno by do sebe zapadalo
přesně by to sedělo na Yunha, protože přeci jenom je Changmin mladší, tak by ho asi neoslovil 'Hyung'

už ani nevím komu nebo čemu bych měla věřit..
ale vzheldem k tomu, že JYJ jsou teď volní a mohou si říkat cokoliv, tak prostě tak nějak věřím víc jim
umělci si mohou do děkovné poznámky napsat cokoliv a to mě právě děsí
nevím, jestli je Lee Sooman tak hrozný, někde jsem četla, že jim pomáhá, někde, že jim škodí
takže další věc, v který nemám jasno

dřív jsem si říkala 'budu věřit tomu, co říkají DBSK a ne SM', ale komu mám věřit teď??
kdo ví, co se ve skutečnosti děje za zdmi SM?
všechno to můžou být jen bezdůvodné pomluvy, ale taky nemusí

a to, co napsal Junsu mě porazilo jak obří auto
přivedlo mě to znovu k myšlence, jestli náhodou HoMin ty telefonáty tenkrát nezvedali z vlastní vůle
nechci na to myslet, ale nejde to
skvělá nálada je opět v tahu
jen při pomyšlení, že se k JYJ HoMin otočili zády mě mrazí
to by snad nemohli uděat, ne?
takoví přece nejsou..

a jaký na to máte názor vy?

2 komentáře:

  1. Na tohle jsem už narazila na allkpop, ale nikde jsem nenašla překlad. Nevím, co si myslet. Ale u mě je to jasné a nemohu si pomoci. Já věřím JYJ, věřím DBSK. Ne SM. A stojím si za svým, sice jako nějaká potrhlá fanynka, ale já je budu prostě podporovat. Já, i kdybych chtěla, se nezbavím víry v JYJ:-D
    Ale přeci není jisté, komu to bylo směřováno, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. tak není jistý, na koho to bylo namířeno
    ale tohle by mohlo být dost pravděpodobný
    obzvlášť když pasal Jaejoong podobná slova, která jsou v písničce HoMina
    ale kdo ví, třeba se to jednou všechno vyjasní

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.