Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




úterý 14. září 2010

• Ayumi Hamasaki - Blossom [MV vydán - krátká verze]


když jsem nedávno četla, že tam bude vystupovat, tak jsem se fakt těšila
sice Japonsko neposlouchám (DBSK a spol nepočítám, to nejsou Japonci -_-), ale když tam hraje Jaejoong, tak udělám výjimku

ale nevím co říct, krása..
vždycky když už jsem plně přesvědšená o tom, že na světě neexistuje žádný chlap, pro kterýho bych skočila z útesu tak se oběví Jaejoong
na něj mám odjakživa ohromnou slabost 

JJ ! ^_^

na youtube to není a našla jsem to tady, je to francouzsky a bohužel se francouzsky učit nemůžu, takže tak nějak nemám páru, jak sem to video vložit, ale aspoň tady je ten odkaz

2 komentáře:

  1. Možná ti půjde vložit odkaz z tohoto http://v.youku.com/v_show/id_XMjA2NDgwNTMy.html

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní: tak japonsky taky neumím a nevím vůbec co se tam píše a kde co hledat
    ale stejně si myslím, že kliknout na odkaz nikoho nezabije =]

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.