Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 4. srpna 2010

• Lee Haneul z DJ DOC se vyjádřil ke způsobům Inkigaya


aish, poslední dobou nemůžu vůbec spát
furt se jen převaluju, ale nezaberu
pak jsem přes den jak praštěná
jsem vysílená, unavená, ale stejně v noci nemůžu spát
děs..

nedávno jsem na youtube četla komentář, který se tohodle tématu týkal
dost mě to zaujalo a tak jsem hledala
a vida, našla jsem zajímavý článek

člen skupiny DJ DOC Lee Haneul na twitter napsal článek, ve kterém se dá vyčíst, jak byl naštvaný

ale skutečně obrovská spousta lidí ho miluje za upřímnost


překlad jsem udělala já, takže pokud si to někdo chcete dát na svojí stránku
poslužte si, ale napiště mě tam jako zdroj nebo překlad
_______________________________________

"Špinavý Inkigayo!!! Tak komu to jeviště patří?? Tenhle víkend máme volno díky tomu, že nám zrušili naše vystoupení, protože  když odmítnete přijít na Strong Heart, nebudete moct vystupovat ^^ Poslední dobou počet šancí na vystupování klesá a to je pro nás, umělce, opravdu těžké. Zjišťovat, že umělci, nejen my, ale i ostatní, musí vystupovat a při tom snášet takové vyhrožování, mě dělá rozhořčeným.

Bez umělců se program vytratí; ale dokonce bez Inkigaya my, umělci, budeme žít!!! Jestli jde o program, který je tady, protože ho potřebujeme a chceme, tak proč se navzájem trochu víc nerespektujeme??? Jednostranná láska těch manažerských společností, kterou ukazují producentům hudebních programů je rozhodně problém, ale autoritativní producenti, kteří se chtějí ukázat a o umělcích přemýšlí jen jako o jednorázových produktech pro jejich programy!! Je mi z nich zle.

Za nás, DOC, rozhodli, že nepůjdeme na Inkigayo jen kvůli tomuhle!!! My jsme to jen zdvořile odmítli!! Hudební hitparáda by se neměla narušit. Dnes byli zbabělí!!! Ta hudební hitparáda, kterou ukázali ve vysílání T_T Zbabělé Inkigayo!!! Program, který využívá umělce z hlavních manažerských společností a jeviště, kde podlézají producentovi, aby mohli vystupovat T_T Sakra, komu mám podlézat a jak moc~ T_T"


S ohledem na tweet Lee Haneula SBS odpověděli: 

"Jsou to nepodložené požadavky. Na tohle odpoledne byla naplánována spousta umělců. DJ DOC mají vystoupení na Inkigayu naplánováno příští týden."

(zdroj → allkpop.com)

________________________________________
tak co na to říkáte?
víc než zajímavý, co?
když se nad tím člověk zamyslí, dává to smysl

divila jsem se, že nevystupovali a teď už teda asi vím proč

docela chabá výmluva od SBS, ne?

vystupovali tam skupiny, který jsou tak nějak míň důležitější než taková legenda jako je DJ DOC

takže taková výmluva je fakt směšná


víte, já jsem si vždycky slepě myslela, že SBS a Inkigayo jsou ze všech stanic a programů nejspravedlivější (ani nevím proč)
ale po tomhle už budu asi nad každým vítězem ceny Mutizen..

četla jsem spoustu komentářů
jeden zajímavější než druhý
v jednom z nich se psalo i o tom, že umělci z YG Entertainment taky nikdy nějak nechodili do těch estrád, ale po tom, co se tam Taeyang jednou objevil najednou vyhrál
náhoda? kdo ví jak to všechno vlastně je

nebo další byl o tom, že IU nikdy na Inkigayu nic nevyhrála
pak ale vydala 'Jansori', což je duet se Seulongem a bum, vítězství..

v jednom bylo taky zmíněno, že poslední dobou vyhrávali jen umělci z tří největších a nejvlivnějších společností, SM, YG a JYP

v dalším se psalo o tom, že umělci mají bláznivý rozvrh a nemají ani chvíli volno jen proto, aby získali aspoň místo pro vystupování
když se nad tímhle zamyslím, tak je to fakt, jenom si vzpomenu jak Dongho z U-Kiss byl neustálev nějaké estrádě
(určitě není sám, ale tohle je to jediný, na co jsem si schopná ve tři ráno vzpomenout.. =[})


popravdě, vážně mě to dostalo
věděla jsem, že se podobný věci dějou, ale že zrovna Inkigayo..
a já si vždycky říkala, že jenom tam se vyhrává spravedlivě.. tak už asi ne

takže, M!Countdown nespravedlnost vůči umělcům z SM 
   - říkejte si co chcete, ale bije to do očí, ještě jsem nepochopila způsob vítězství na M!Countdown, ale každopádně je to hodně divný
Music Core.. opravdu ze mě nemluví nenávist nebo cokoliv jinýho byste si mohli vymyslet
   - ale přehnaná láska vůči SNSD je docela zřejmá.. a to nahraný fanouškovský ječení z kazety, nebo co to je, mě dost vytáčí
už zbývá jen Music Bank
   - když se nad tím zamyslím, tak věřím tak nějak jen jim, tak nějak je mi to celý sympatický, ráda se podívám na celé pořadí hitparády a ještě jako třešnička na dortu ta (podle mě) asi nejsympatičtější moderátorská dvojice co jsem kdy viděla
miluju hlas Hyorim a Joongki.. kapitola sama o sobě, oba neskuteční sympaťáci
takže hej hou, ať žije Music Bank!! =[}
no až tak ne, stejně mám ráda všechny pořady

tak já jdu zkusit spát
držte mi palce, nebo pěsti..
doufám, že usnu než bude mamka vstávat do práce =[}
tak dobrou~

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.