Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 17. října 2011

• Infinite - Paradise [CZ titulky]

tak nějak jsem se tenhle víkend rozhodla pro spánek 
tak snad se nezlobíte =[}
in když bych v pátek po 12 hodinovým spánku měla mít energie dost, nebylo to tak
oba dny o víkendu v práci od 6 ráno, takže se na mě únava zase sesypala a nestihla jsem si odpočinout =[
v sobotu jdu zase od 6 a to si asi užiju, protože má den předtím kámoška maturák..
jo.. to budu asi v sobotu vypadat =[}

k věci, tahle písnička je trefa do černýho
hrozně se jim povedla a moc se mi líbí, jak používají refrény ve vysokým tónu (falzety nebo jak se tomu říká..?)
trochu to nakousli už u Be mine a tady je to ve výšce celý, paráda

jo a jen oznamuju malou změnu, který si stejně nikdo ani nevšimne, protože ho takový drobnosti nezajímají
změna barvy u dvou členů
znáte to, během času se někdy vaše názory na jednotlivý členy mění
a mě se to stalo tak drasticky, že jsem prostě jinak nemohla a vyměnila jsem barvy
Myungsoo dostal obyč zelenou a Sunggyu barvu pro nejoblíbenějšího člena
protože je =[}
dřív byl tak na 2. místě, ale od těch dob se to hodně změnilo =]
ale toho si stejně nikdo nevšímá, tak tuhle část klidně ignorujte =[}
kdybych přeložila jejich písniček víc, tak bych to neměnila, ale takhle, proč ne
třeba u DBSK mám pokaždý děsný nutkání to změnit
když jsem začínala překládat, barvy jsem neřešila a prdla jsem to tomu, kdo mi přišel pod ruku
u nich to nejde změnit, u nich jsem tak prostě zvyklá, Jae bude mít asi navždycky obyč zelenou ^_^


mediafire              (napište do komentářů e-mail, heslo tam pošlu)

! další titulky budou Kim Bokyung - 아파 (Sick) !

8 komentářů:

  1. Ahoj, prosím o heslo na Wanule07@seznam.cz
    Předem moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já prosím o hesílko ^^ na berusinecka287@seznam.cz děkuji :3

    OdpovědětVymazat
  3. také prosím o heslo na alice.jo@seznam.cz
    děkuji mocmockrát

    OdpovědětVymazat
  4. prosím heslo, kourilova07@seznam.cz
    díky;)

    OdpovědětVymazat
  5. prosim heslo ^^ LaDyKumi159@azet.sk
    A nepreložila by si niekedy Simon D - cheerz ?? :D

    OdpovědětVymazat
  6. jůůů paradise, nato že se mi od nich písničky moc nelíbí, tak tuhle žeru :) prosím titulky Nikol2706@gmail.com , děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  7. prosím o heslo Kejlone-tz@seznam.cz
    díky^^

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím o titulky tu k Paradise, JYJ - Get Out , MBLAQ - Mona Lisa a B2ST - You.. Dann.23@seznam.cz
    Děkuju moc ^^

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.