Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 5. října 2011

• Jang Geunseok - Let me cry [CZ titulky]

tak jsem si myslela, že dneska budu mít času 
a trochu jsem se spletla (i když jsem ho původně měla)
z praaxe mě pustil už v 9:40 =[} (a to jsem tam byla od 9 =[} zavidíte, co? =[} ale za měsíc už tam nebudu, budu muset na plac někam, hnus)
ve čtvrt na 12 jsem se dostala domů, koukla na jeden díl seriálu 
u toho jsem klimbala, tak jsem si řekla, že si dám 20
sice jsem si 20 minut naříila na budíka, ale byla jsem tak unavená, že jsem pak budíka zamáčkla a spala dál
takže jsem spala od 12 to 5.. jsem zvědavá jak v noci usnu =[}
snad ale nějak brzy, zítra máme zas nultou, tka jedu v 6 busem už a budu muet být vyspalá, protože po škole jdu do práce, a bla bla.. nikoho to nezajímá =[}
víte co jsem tím chtěla říct, co? =]

no a tady je překlad, ani jsem nečekala, že to budu mít tak rychle
být švadlena, tak bych řekla, že jsem to jen tak rychle spíchla =[} =[}
ale nevím, jak to nazvat u překládání =[}

neříkám, že tu písničku nemám ráda, to ne
sice ji moc neposlouchám, ale docela se mi i líbí
ale myslím si, že je to na jeho hlas škoda
on má takovou hezkou barvu hlasua tady se mi zdá, že mu hlas moc nevynikl
nevím, jen můj názor =]


mediafire                             (pokud heslo chcete, napište do komentářů e-mail, já tam heslo pošlu)

! další titulky budou Kim Jaejoong - 그곹마니 내 세상 (It's only my world) [3rd Asia tour Mirotic in Seoul] !

5 komentářů:

  1. Ahoj :D To je super že si preložila tuto pesničku :D Mam ju naozaj rada :D Dakujem :D A prosim o heslo ..LaDyKumi159@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Moooc díky, že jsi mi vyhověla a pustila se do toho. Jsi fakt zlatáá ^_^ A hrozně mě i potěšilo tvoje rozhodnutí, pro další překlad.
    Ještě jednou díky ^_^
    Hachi

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj:) prosím heslo, kourilova07@seznam.cz
    dík;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, prosím o poslání hesla, děkuju moc Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo? Saitou@seznam.cz Děkuji předem.. :o)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.