Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 19. června 2011

• Sunny Hill - Midnight circus [CZ titulky]

tak jsem k tomu konečně dohrabala zase
chtěla jsem to udělat dřív, ale možná jste si všimli, že tenhle týden pro mě byl peklo
denně jsem psala pod ty písničky napravo co děsnýho se zase stalo a tak
pondělí, úterý a středa byla tragédie
asi by se dalo spočítat, kolikrát jsem se usmála za ty tři dny na prstech jedný ruky
ve čtvrtek jsem byla docela v pohodě
v pátek mi to někdo zase připomněl, tak to na mě zase spadlo, ale už to nebylo tak hrozný
ale dost zbytečností o mě

tahle písnička mě uchvátila hned jak ji uslyšela
vím, říká to každý, ale je to pravda, tak proč bych to neřekla i já? =[}
je to něco úplně jinýho, než na co jsme v K-popu zvyklí

doufám, že to všichni víte, ale ve skupině je i jeden chlap
je to ten v tom fialovým saku v tom klipu
na jevišti jsem ho s nima pokud vím ještě neviděla
možná i proto, že by neměl co zpívat, ale netuším, jak to s ním je
je tam sice jako oficiální člen, ale tak nějak nezpívá..
jinak, jmenuje se Jang Hyun

mediafire                   (soubor je pod heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů e-mail, já vám heslo pošlu)

! další titulky budou Seo Inguk - Broken !
posledně jsem věděla, že jsem chtěla udělat něco jinýho než Sunny Hill
a nemohla jsem si vzpomenout vůbec
a teď jsem si konečně vzpomněla, a to jsem to plánovala od doby, co to vyšlo =[}

9 komentářů:

  1. Prosím o heslo, Dandulka.23@seznam.cz
    Děkuju ^^
    Broken je strašně pěkná, takže se taky těším :)
    A jinak si užij turisťák ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. prosím heslo Nikol2706@gmail.com , děkuji:))

    OdpovědětVymazat
  4. kourilova07@seznam.cz
    děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  5. LaDyKumi159@azet.sk
    nemožem sa dočkat ^^
    a díki

    OdpovědětVymazat
  6. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, prosím o heslo na Wanule07@seznam.cz
    Předëm děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky :-) prosím o heslo Itsugo.Jahudka@seznam.cz díky

    OdpovědětVymazat
  9. heslo prosím kikalika@pobox.sk

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.