Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




středa 8. června 2011

• FT Island - Hello hello [CZ titulky]

moc se omlouvám (zase, já vím =[})
učitelé se zbláznili, tenhle týden píšeme 6 písemek a většina je pro mě dost důležitá
dneškem jsme přesně v polovině, ale v pátek mě čeká noční můra
a to v podobě májovců, ruchovců a lumírovců.. =[} takže čeština
já nevím jak je to možný, ale já se to prostě neumím naučit
posledně jsem se učila jednu stránku 2 hodiny a stejně to byla taková známka.. radši na to ani nebudu myslet =[}
ale to ujíždím dost mimo téma
abych se dostala tam kam směřuju, jde o to, že zítra se budu učit češtinu jak mourovatá a v pátek už by bylo pozdě dělat titulky
tak jsem našla skulinku volnýho času dneska
a tak to tu je
doufám, že se moc nezlobíte

tohle je taková zvláštní písnička
nejdřív jsem ji milovala, pak jsem ji moc nemuselaa teď jsem si ji zas nějak oblíbila
ale tak to mám se všema písničkama od FT Island no

nejradši mám tu část 'evrybady sej la la la'  (=[} =[} no to snad ne) a tak dál
kvůli tomu jsem si tu písničku taky oblíbila

akorát pořád mi nějak nedochází ten klip
jako ne že bych ho nechápala, ale trochu mě mate, jak si tam pak Hongki na konci vesele vyšlapuje a ono se to pak změní ve vyblitý barvy a tak..
ale to je maličkost stejně 

mediafire                    (soubor je chráněný heslem, pokud heslo chcete napište do komentářů e-mail a já tam heslo pošlu)

! další titulky budou Sunny Hill - Midnight circus !
sakra, sakra, než jsem se rozhodla dělat FT Island, tak jsem měla v plánu něco před tím ještě
ale za Boha si nemůžu vzpomenout, co to bylo
áá, to mě štve

11 komentářů:

  1. Skleróza :D to znám
    A jinak.. yay! FT, taťulda v hlavní roli ^_^ :D
    Prosím o heslo, Dandulka.23@seznam.cz
    Děkuju moc ^_^
    Mhm, Midnight Circus.. ten klip je zajímavej, těším se na překlad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj~ prosím o heslo kourilova07@seznam.cz
    Děkuji^^

    OdpovědětVymazat
  3. evabrnakova@seznam.cz děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj.. mohla bych poprosit o heslo? Saitou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím heslo, děkuji, udělala jsi mi MOOOC velkou radost :))) Nikol2706@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hoj^^ prosím o heslo Kejlone-Tz@seznam.cz
    Děkuju:D

    OdpovědětVymazat
  7. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    děkuju ^^

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky prosím o heslo pajulinka.94@seznam.cz děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, prosím o heslo MarketkaB1@seznam.cz , děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. ahojky prosím prosím o heslo..předem děkuju Itsugo.Jahudka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, chtěla bych tě poprosit o heslo :), můj email je: mika-chan@seznam.cz, děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.