Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pátek 1. ledna 2010

• MBC Gayo Daejun 2009 [091231]

včera jsem neměla čas, tak to sem dávám až dneska, užijte si to, poslední akce v roce 2009 to byla =]

Kara - Rock you + Mister
jak jí tam na začátku upustili =[}, chudák holka =[}
Kara mi fakt moc neříká



SHINee - Ring Ding Dong
moc se jim to povedlo, snažila jsem ten remix tolik nevnímat, a šlo to pak =[}



SHINee + Kara - Juliette
fakt tu písničku miluju, Juliette hoou =]



T-ara & Supernova - Time to love
fakt tu písničku nesnáším =[}



Davichi - 8282



Jewelry - Super Star + One More Time



F (x) - Lachata
fuj, tam ale musela být kláda =[



JYP - Billie Jean + No Love No More 



After school - Because of you
jsem si říkala "kam jdou" a pak tohle, to jsem fakt nečekala =[}, ale zajímalo by mě, jak se přezuly



Son Dambi & After School - Dance Special



Son Dambi - Saturday night

 

SNSD & 2PM Special Stage
       • Intro + 10 Minutes




      • Sexy Back,Crazy Love, Night Fever



Girl Group Special White VS Black

       • Bílá [Gain, Yoona, Uee]




       • Černá [Hyuna, Yuri, Gahee]



Brown Eyed Girls - Mission + Abracadabra
skvělí, jen je škoda, že se do tý mise nezapojilo ještě víc lidí
Abracadabra se snad nikdy neoposlouchá=]



4Minute & Beast - Hot issue , Mystery , Muzik
jóó, Beast a 4 Minut!! =[}



2PM & JYP

       • Intro + Heartbeat

pořád lepší a lepší



       • Again & again + Dance battle



SNSD - Santa Baby



SNSD - Sowoneul malhaebwa



SNSD - Gee




Super Junior - Sorry sorry
ELF jsou hlučný =[}, ale tak to má být



Super Junior - Neorago
jó, Neorago!!



závěr



________________________________________________________________

a dneska ještě Music Bank, zítra Music Core a v něděli Inkigayo, no tenhle týden byl dokonalý =[}

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.